<حال‌وهوای این روزهای مرقد حضرت زینب(س)+تصاویر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1402
نویسنده : کامران وزیری
 
 

مرقد حضرت زینب(س) همچنان با وجود ادامه جنگ در سوریه مورد توجه زوار سوری و غیرسوری است.

خبرگزاری فارس: حال‌وهوای این روزهای مرقد حضرت زینب(س)+تصاویر

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مرقد حضرت زینب(س) با وجود اینکه بیش از دو سال از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه می‌گذرد هنوز میزبان زائرانی است که بدون توجه به حملات تروریست‌ها برای زیارت به این مکان مقدس می‌آیند.

پایگاه خبری المنار با تهیه گزارشی از زندگی در اطراف مرقد حضرت زینب(س) تاکید می‌کند که جنگ باعث کساد شدن حضور زوار در شهر دمشق شده ولی زندگی مردم عادی به طور عادی در جریان است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: سوریه،حرم حضرت زینب(س) ,



عجایب سوره توحید
نوشته شده در 17 / 7 / 1392
بازدید : 1641
نویسنده : کامران وزیری

سوره توحید که به تعبیر روایات نَسَب یا  شناسنامه خداست 66 حرف دارد و 66 برابر ارزش ابجدی اسم جلاله "الله"  (1+30+30+5=66) است. اما این بار به روش مهندس الکحیل و بدون محاسبات ابجدی (و بقول برخی دوستان نا آشنا به علوم: رمل و اسطرلاب!!) و تنها با شمارش  تعداد حروف وکلمات و بسامد آنها و تناسب آن با برخی اسامی خدا و آیات از  جمله خود بسم ا... به نکات جالبی پی می بریم و من در شگفتم که برخی از واژه ها و عباراتی استفاده کرده اند که بر من معلوم شد که مطلب را یا درست نخوانده اند و یا خوانده اند و نفهمیده اند و یا در حجاب "خود عالم پنداری یا خود  ناصح پنداری " بدون درک زیبایی های این کشف ریاضی مؤلف محترم شروع به پرخاش و توهین و تهمت کرده و حتی در کتب شاعران دوران جاهلیت آن را قابل کشف  یافته اند!. مگر ما با بیان این مطالب (که علم بیهوده نیست بلکه شناحت گوشه ای از جهان قرآن است) چیزی را ازدست می دهیم و یا جای خدمات آنها را به  مسلمین و جهانیان گرفته ایم!!؟ بر فرض این کار را نکنیم قدرت حل مشکلات  مسلمین را داریم؟ همین که عزیزی سبجان ا... یا دیگری الله اکبر گفته از  مصادیق "شادکردن" مسلمان است و من آن را دارای اجر می دانم .... نمیدانم  این چه نوع بلا یا بیماری است که برخی در کامنتها چه موضوعات مربوط به  روابط زناشویی و چه دینی و چه اجتماعی با منفی گرایی یا نگاتیویسم ، ذهن  خود را سیاه و تیره می سازند ؛ کمی هم زیبا ببینیم.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اعجاز قرآن، سوره توحید ,



بازدید : 1536
نویسنده : کامران وزیری
 
مجله مهر: پرزیدنت های ایرانی در لباس سفید احرام. پس از انتشار شنیده هایی مبنی بر دعوت پادشاه عربستان سعودی از رئیس جمهور ایران برای حضور در مراسم حج تمتع امسال، ااین دعوت از سوی مقام های ایرانی تکذیب شد. همین چند روز پیش بود که رسانه ها به نقل از یک مقام آگاه در سفارت ایران از عربستان نوشتند که تاکنون دعوتنامه ای برای سفر روحانی به عربستان دریافت نشده است.

شایعه حضور رئیس جمهور دولت یازدهم در مراسم حج، اگرچه رنگ واقعیت به خود نگرفت. اما پیش از حسن روحانی، روسای جمهور ادیگر ایران سابقه پوشیدن لباس احرام و زیارت خانه خدا را دارند. هرچند این سفر برای بعضی از آنان در زمانی پیش یا پس از ریاست جمهوری شان اتفاق افتاده است و بعضی دیگر نیز در مقام رئیس جمهور به این سفر معنوی مشرف شدند. از میان روسای جمهور ایران، تنها شهید محمدعلی رجایی به سفر حج مشرف نشد.

حالا که ماه ذیحجه آغاز شده است و حج گزاران امسال، خود را برای انجام اعمال مخصوص حج تمتع آماده می کنند، دیدن تصاویر دیدنی و خاطره انگیز روسای جمهور ایران در سفر به سرزمین وحی و انجام اعمال و مناسک این سفر، خالی از لطف نخواهد بود:

 

 

حاشیه مراسم حج سال 1358 و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع همسفرانشان. حضرت آیت الله خامنه ای آن روزها عضو شورای انقلاب اسلامی بودند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: حج تمتع , روسای جمهور ایران , روحانی ,



حر عاملی حزب الله کیست؟ + عکس
نوشته شده در 15 / 7 / 1392
بازدید : 1636
نویسنده : کامران وزیری

عبدالله با یک خودروی سفید حامل 500 کیلوگرم مواد منفجره اقدام به انجام عملیات استشهادی کرد آن هم در قلب یک کاروان نظامی شامل یک دستگاه کامیون به همراه نفربر M113 که یک جیپ نظامی و مرسدس بنز، اسکورت آنها را به ‌عهده داشت.

 

به گزارش  خبرگزاری فارس، 19 اکتبر1988 برابر با بیست و هفتم مهرماه 1367 شهید عبدالله عطوی با نام جهادی حر عاملی دست به عملیات شهادت طلبانه بر علیه صهیونیست‌ها زد. اگر چه عبدالله از جمله مبارزین به نام مقاومت اسلامی محسوب می‌شود اما افسوس که مانند بسیاری از هم رزمانش کمتر شناخته شده است. متاسفانه تا انتشار این مطلب جز چند خط از نحوه عملیات وی و چند عکس اطلاعات دیگری در اختیار ما نیست.

 

شهید سید عبدالله عطوی (حر عاملی)


:: موضوعات مرتبط: نظامی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: حزب ا , , , ،حر عاملی،شهیدعطوی ,



چهره ها در لباس احرام/تصاویر
نوشته شده در 14 / 7 / 1392
بازدید : 1446
نویسنده : کامران وزیری
دیدن چهره ها در لباس احرام، در روزهایی که ویژه حج و طواف خانه خداست، لطف دیگری دارد.
 

مجله مهر : دو دست حوله سفید و ساده. این، لباس مشترک همه آنهایی است که قصد به جا آوردن اعمال حج و طواف خانه خدا را می کنند. فرقی نمی کند چه کسی و در چه مقامی باشی. این جا همه یکرنگ و یکدست می شوند. با لباس مشترکی که نشانه بندگی خداست و پوشیدنش، خاطره انگیز ترین لحظه های عمر را رقم می زند.بزرگترین اجتماع مسلمانان، این روزها در شهر مکه درحال شکل گیری است. مسلمانانی که برای به جا اوردن اعمال حج تمتع، راهی سرزمین وحی شده اند، این روزها آماده می شوند تا در لباس احرام، تمرین بندگی کنند.

شاید در این روزها، دیدن چهره ها در لباس احرام خالی از لطف نباشد. چهره هایی که کمتر در این لباس دیده بودیمشان:

نام دکتر علی شریعتی  و حسینیه ارشاد، سالها با هم پیوند ناگسستنی داشت. شریعتی اواخر سال ۱۳۴۸ همراه با استاد شهید «مرتضی مطهری» و با کاروان حج حسینیه ارشاد راهی سفر حج شد. این عکس ها یادگار همان سفر است. سفری که یک کتاب و چند سخنرانی شریعتی، براساس ان نوشته شده است.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: حج تمتع , لباس احرام , چهره های معروف ,



صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 ... 29 صفحه بعد