<دستور تعقیب مجدد ضارب شهید خلیلی صادر شده است.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1170
نویسنده : کامران وزیری

مشاور رئیس قوه قضاییه ازصدور دستور تعقیب مجدد قضایی ضارب شهید علی خلیلی خبرداد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم صدیقی رئیس  سابق دادگاه انتظامی قضات و مشاور رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با اشاره به مطالبه عمومی مردم برای تعقیب قضایی ضارب شهید علی خلیلی گفت: آنطور که به من گزارش داده‌اند دستور تعقیب مجدد ضارب علی خلیلی صادر شده است.

وی افزود: در این‌باره با تقاضای تجدیدنظر خانواده وی امکان محاکمه مجدد ضارب و تعیین حکم جدید وجود دارد.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: شهید خلیلی،غریب ومظلوم ,



بازدید : 1198
نویسنده : کامران وزیری
 فرزند شهید مهدی محمدحسین یاغی پس از شهادت پدر لباس نظامی و کلاه منقش به حزب‌الله و مقاومت اسلامی را بر تن کرد و نام خود را در بین مدافعان حرم و نیروهای حزب‌الله به ثبت رساند.
 
خبرگزاری فارس: ارثِ فرزند شهید مدافع حرم از پدر+تصاویر

 

به گزارش  خبرگزاری فارس به نقل از ابنا، «مهدی محمدحسین یاغی» به تاریخ اول فروردین 1368 شمسی در شهر بعلبک واقع در منطقه‌ی بقاع لبنان متولد شد.

وی در سنین نوجوانی به صفوف رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان پیوست و هنگام آغاز تجاوزِ مزدورانِ عربی ـ عبری ـ غربی به حریم عقلیه‌ی بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س)، وارد یگان‌های مدافعِ حرم زینبی گردید.

مهندس کامپیوتر «مهدی محمدحسین یاغی» با نامِ نظامی "کرار" به تاریخ 9 مرداد 1392 شمسی مصادف با 22 رمضان 1434 قمری در نبرد رویارو با تروریست‌های تکفیری و دشمنان قسم خورده‌ی نهضتِ حسینی، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

«کرار مهدی یاغی» فرزند شهید مهدی محمدحسین یاغی پس از شهادت پدر یونیفرم نظامی و کلاه منقش به حزب‌الله و مقاومت اسلامی را بر تن کرده و نام خود را در بین مدافعان حرم و نیروهای حزب‌الله به ثبت رسانده است.

و اینگونه است که در مکتب مجاهدان حزب‌الله لبنان، جهاد و شهادت را پسر از پدر به ارث می‌برد و برای فرزندانش به یادگار می‌گذارد... 

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: لبنان , مهدمقاومت , حزب ا , , , , کابوس صهیونیسم ,



بازدید : 1073
نویسنده : کامران وزیری
پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی سه‌شنبه 5 فروردین تشییع می‌شود.
 
خبرگزاری فارس: پیکر شهید ناهی از منکر علی خلیلی فردا تشییع می‌شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پیکر شهید ناهی از منکر حجت الاسلام علی خلیلی فردا سه شنبه 5 فروردین ساعت 11 از مقابل مسجد النبی نارمک پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله صدیقی به سمت قطعه شهدای بهشت زهرا تشییع می شود.

به گزارش فارس، 25 تیر ماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد.

در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلطید.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.

سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

علی خلیلی پس از مرخص شدن از بیمارستان در منزل بستری شد اما هر از گاهی به دلیل مشکلات ناشی از حادثه رخ داده به بیمارستان منتقل شده و بستری می شد.

وی بهمن ماه امسال نیز مجدداً در بیمارستان بستری شد و پس از یک ماه به خانه منتقل شد اما سرانجام امروز عصر و در بیمارستان بعثت دعوت حق را لبیک گفته و جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار اباعبدالله الحسین و یارانش شتافت.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , امنیتی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: امر به معروف ونهی از منکر , فریضه ای فراموش شده , شهید خلیلی , غریب ومظلوم ,



اهانت اردوغان به شیعیان
نوشته شده در 26 / 12 / 1392
بازدید : 1156
نویسنده : کامران وزیری

رجب طیب اردوغان که درگیر مبارزات انتخاباتی است و در معضلات داخلی و خارجی مهمی نیز دست و پا می‌زند، با حمله شدید به فتح‌الله گولن، وی و حزبش را دروغگو خواند و سپس به پیروان مذهب اهل بیت(ع) اهانت کرد.

به گزارش ایسنا، ابنا نوشت:‌ نخست‌وزیر ترکیه در سخنانی، با حمله شدید به گولن، وی و طرفدارانش را دروغگو دانست و گفت: اینها سه خصلت مهم دارند؛ تقیه کردن، دروغ گفتن و افترا زدن. نتیجه هر سه خصلت، فتنه و فساد است.

وی سپس افزود: یاران گولن، با این صفات از شیعیان جلو زده‌اند! زیرا شیعیان در سه صفت تقیه، دروغ و افترا در مقابل گولنی‌ها کم آورده‌اند. در واکنش به این یاوه‌گویی‌های اردوغان، نهادها و شخصیت‌های مختلف شیعه ترکیه با صدور بیانیه یا مصاحبه، سخنان وی را بشدت محکوم کرده‌اند. جمعیت علمای شیعه ایغدیر، انجمن اهلادر، مؤسسه زینبیه اسلامبول و تعداد زیادی از اندیشمندان ترک پیرو اهل بیت(ع)، ضمن محکوم کردن سخنان اردوغان از وی خواسته‌اند که از شیعیان عذرخواهی کند.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ترکیه،اردوغان،سیاس متظاهر ,



بازدید : 1220
نویسنده : کامران وزیری
سعيد يکي از نخبگان ورزش باستاني بود. پیش از انقلاب در سن هفت سالگی بازوبند پهلواني گرفت و با عنوان پهلوان کوچولوی پایتخت، وارد گود روزخانه شد، در حالي که ورود بچه ها به گود عرف نبود.

"گروه فرهنگی صراط"- نام پهلوان «سعید» برای قدیمی‌ها، بزرگان ورزش و باستانی کاران، حکایت از نوجوان معصومی دارد که با سن کم‌اش، شهرت و آوازه بسیار داشت.

سعید یکی از سرامدان و نخبگان ورزش باستانی بود. پیش از انقلاب در سن هفت سالگی بازوبند پهلوانی گرفت و با عنوان پهلوان کوچولوی پایتخت، وارد گود روزخانه شد، در حالی که ورود بچه‌ها به گود عرف نبود. وقتی انقلاب شد تحت تأثیر کلام امام (ره) تصمیم گرفت به نشانه اعتراض به پهلوی تا مدت‌ها وارد گود نشود. عکس‌هایی را که با سردمداران آن زمان داشت، پاره کرد و نام خود را وارد لیست ورزشکاران معترض به پهلوی‌ها کرد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، در‌‌ همان سن کم نه سالگی به زیارت امام (ره) رفت و این دیدار او را از این رو به آن رو کرد. بعد‌ها در سال ۶۲ با دستکاری شناسنامه‌اش در ۱۴ سالگی به جبهه رفت و در کنار دفاع از کشور درجبهه ورزش باستانی را ترویج کرد. چه بسیار افرادی که می‌گفتند مگر جبهه گود زورخانه است؟! اما او کاری کرد که این ورزش در پادگان دوکوهه نهادینه شود. صبح‌ها رزمندگان جمع می‌شدند و ورزشکاران و باستانی کار‌ها به حرکات نرمشی می‌پرداختند. روحیه رزمندگان با کارهای سعید بالا می‌رفت و نشاط به آن‌‌ها توانی دو چندان می‌بخشید. 


پهلوان «سعید طوقانی» پهلوان کوچولوی پایتخت، در ۲۲ اسفند ۶۳ در شرق دجله به فیض شهادت نایل آمد. روحش شاد.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , مذهبی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: بصیرت , شجاعت , شهامت , شهادت , شهید طوفانی ,



بازدید : 1158
نویسنده : کامران وزیری

آیت‌الله ناصرمکارم‌شیرازی گفت: عزل و نصب‌های زیادی توسط وزیر علوم در دانشگاه‌ها انجام شده که به مصلحت دانشگاه، دانشجویان عزیز و نظام جمهوری اسلامی نبوده است.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم این مرجع تقلید در ابتدای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم گفت: مطلب لازمی را می‌خواستم تذکر دهم که آقایان توجه داشته باشند و آن این‌که وزیر محترم علوم روز پنج‌شنبه به قم آمد، بعضی از آقایان مصلحت دیدند با ایشان ملاقات کردند.

 ایشان درادامه عنوان نمود : در بعضی از جرائد معروف نوشته شده بود که آیت‌الله مکارم هم با ایشان ملاقات کرده‌اند، من آن را جداً تکذیب می‌کنم.

 وی افزود: افرادی واسطه شدند گفتم من آمادگی ملاقات با ایشان را ندارم، گفتند: چرا؟ گفتم عزل و نصب‌های زیادی توسط ایشان در دانشگاه‌ها انجام شده که به مصلحت دانشگاه، دانشجویان عزیز و نظام جمهوری اسلامی نبوده است. بسیاری از نمایندگان مجلس اعتراض کرده‌اند و اخیرا شورای انقلاب فرهنگی نیز به این عزل و نصب‌های بی‌رابطه اعتراض کرده‌اند.

 این مرجع تقلید گفت: من دیدم ملاقات با ایشان تأیید آن عزل و نصب‌هاست و در پیشگاه خداوند متعال مسئولم و لذا ملاقات را نپذیرفتم. البته دولت محترم کارهای خوبی انجام می‌دهد که ما از آن تقدیر می‌کنیم و احیانآ بعضی از خطاها صادر می‌شود که بر ما شرعآ لازم است تذکر دهیم.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , علمی وفن آوری , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: وزارت علوم , عزل ونصبهای متعدد , اعتراض مراجع عظام تقلید ,



ظلمت !؟
نوشته شده در 1 / 12 / 1392
بازدید : 1110
نویسنده : کامران وزیری

تاریکی به خودی خود وجود ندارد،از نبود نور تاریکی بود می شود.


بسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ

اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكَاةٍ فِيهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِي زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ كَأَنَّهَا كَوْكَبٌ دُرِّيٌّ يُوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَكَةٍ زَيْتُونِةٍ لَّا شَرْقِيَّةٍ وَ لَا غَرْبِيَّةٍ يَكَادُ زَيْتُهَا يُضِيءُ وَ لَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَى نُورٍ يَهْدِي اللَّهُ لِنُورِهِ مَن يَشَاء وَ يَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَ اللَّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ ۞

سوره نور ؛ آیه 35
 
خدا نور آسمانها و زمين است. مثل نور او چون چراغداني است که در آن چراغي باشد، آن چراغ درون آبگينه‏اي و آن آبگينه چون ستاره‏اي درخشنده. از روغن درخت پر برکت زيتون که نه خاوري است و نه باختري افروخته باشد. روغنش روشني بخشد هر چند آتش بدان نرسيده باشد. نوري افزون بر نور ديگر. خدا هر کس را که بخواهد بدان نور راه مي‏نمايد و براي مردم مثلها مي‏آورد، زيرا بر هر چيزي آگاه است.

 

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: قرآن مجید،نور،تاریکی ,



اللهم عجل لولیک الفرج
نوشته شده در 30 / 11 / 1392
بازدید : 1104
نویسنده : کامران وزیری

می فرماید تحمل همه چیز ممکن است وقتی خدا هست!وهمیشه هست؛همینجا که ایستاده ایم!  حضرت زینب (س)

         

        در زیر کدامین آسمان بایستم و دستانم را سوی کدامین آسمان بلند کنم...

   و زیر لـب بگویم:خــداکـنــد کــه بـیـایـی!

             م ه د ی ج ا ن م


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اشکی برای ظهور , حرف دل , خدا , اهل بیت , امام زمان , عاشوراومهدویت ,



بازدید : 1286
نویسنده : کامران وزیری

عباسیان با همکاری ابومسلم خراسانی و سپاه او، مروان دوم، آخرین حاکم اموی را به قتل رسانده و حکومت امویان را سرنگون کردند و با ظلم ستمگری بیش ار نیم‌قرن بر مردم حکومت کردند.

خبرگزاری فارس: آغاز خلافت مؤسس و خون‌ریز‌ترین خلیفه عباسی

 

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام رسول جعفریان در کتاب «از پیدایش اسلام تا ایران اسلامى» در مورد سفاح نخستین خلیفه عباسی نقل می‌کند: نخستین خلیفه عباسى، ابو العباس سفاح بود. سفاح به معناى کسى است که خون فراوان مى‏ریزد.

 وى در نخستین خطبه‏اش از عمل به کتاب خدا و سنت رسول سخن گفت و افزود که پس از پیامبر (ص) تنها دو امام به حق حکومت کرده‏اند: یکى امام على (ع) و دوم خود او.

 سفاح براى اطمینان بر حفظ حکومت، تمامى بلاد مهم را به اعضاى خانواده‏اش واگذار کرد : عبد الله بن على در شام، صالح بن على در مصر و فلسطین، عبد الصمد بن على بر جزیره، داود بن على در حجاز، عیسى بن على در فارس، و سلیمان بن على در بصره و..

 *سفاح هر اموی که می‌شناخت را به قتل رساند

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: خلفای عباسی , متظاهران تاریخ ,



بازدید : 1126
نویسنده : کامران وزیری
 

 
محمود جبریل نخست وزیر موقت سابق لیبی در گفتگویی با روزنامه الحیات جزییات جدیدی درباره امام موسی صدر بیان کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه الحیات، محمود جبریل نخست وزیر موقت سابق لیبی درباره امام موسی صدر گفت: ما در زیر دفتر عبدالحمید الحارس فرمانده زندانبانان و گارد مردمی و یکی از جلادان رژیم معمر قذافی سلولی یافتیم که به ما گفتند این سلول ویژه ای است و به طور اختصاصی جدا از بقیه زندان ساخته شده بود. پیرمردی را به نزد ما آوردند که نگهبان آن سلول ویژه بوده است و اوصاف و ویژگی هایی که به ما گفت به ویژگی ها و خصوصیات امام موسی صدر نزدیک بود. ما از طریق بازجویی از این نگهبان و نگهبانان قبلی متوجه شدیم که این زندانی امام موسی صدر بوده است. تماسهایی میان من و نجیب میقاتی نخست وزیر موقت لبنان برقرار شد و در نیویورک با یکدیگر دیدار کردیم.

وی افزود: ما جسدی پیدا کردیم که فکر می کردیم متعلق به امام موسی صدر است. ما خواستار مساعدت نجیب میقاتی شدیم.

محمود جبریل بیان کرد: ما گورهای دسته جمعی که اجساد زیادی داشت را کشف کردیم و ما به نمونه نیاز داشتیم و از نجیب میقاتی درخواست کردیم که یک دو پزشک قانونی از لبنان به ما بدهد اما متاسفانه مساعدتی صورت نگرفت.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: امام موسی صدر،مظهر پایداری ,