<تیرگی روابط عربستان و امارات با قطر / ریاض دوحه را تهدید کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1047
نویسنده : کامران وزیری
 

منابع عربی از مذاکرات میان عربستان و امارات برای توقف حملات قطر به مصر و اخراج شیخ قرضاوی خبر داده اند.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، الیوم السابع به نقل از این منابع فاش کرد ابوظبی شرط صلح با دوحه را اخراج شیخ یوسف القرضاوی رئیس تشکل موسوم به اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرده است و ریاض هم بار دیگر تهدید خود علیه دوحه مبنی بر تعلیق عضویت آن در شورای همکاری خلیج فارس را تکرار کرده است.

منابع عربی حاشیه خلیج فارس به این پایگاه خبری گفته اند مذاکراتی در سطحی بالا میان مقامات عربستان و امارات درباره موضع اخیر قطر در پی اظهارات شیخ یوسف قرضاوی علیه امارات در حال انجام است.

این منابع گفتند ریاض و ابوظبی راههای چگونگی دفع حملات قطر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و نیز کشور مصر را بررسی می کنند به ویژه اینکه امارات اخیرا نارضایتی خود را از اظهارات شیخ یوسف القرضاوی ابراز کرده است.

تلویزیون رسمی قطر اخیرا اظهارات شیخ قرضاوی علیه امارات را پخش کرد که گفته بود : امارات بر مقابل هر حکومت اسلامی می ایستد و با آن مقابله می کند و احمد شفیق سرسپرده حسنی مبارک را در خاک خود جای داده است.
این منابع همچنین تاکید کردند امیرنشین امارات از بیانیه قطر در خصوص اظهارات قرضاوی علیه ابوظبی ابراز نارضایتی کرده است.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عربستان،ملیجک آمریکا،تلاش برای سیطره برجهان عرب،تخطئه قطر،تهدید ایران،به کجا چنین شتابان!!؟ ,



تصاویر/ خواص آیة الکرسی
نوشته شده در 11 / 11 / 1392
بازدید : 1114
نویسنده : کامران وزیری
 




 

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: قرآن کریم،سوؤه بقره،آیه الکرسی ,



بازدید : 1044
نویسنده : کامران وزیری
 پنج مجاهد حزب‌الله که برای دفاع از مردم مظلوم سوریه به این کشور اعزام شده بودند در این راه به شهادت رسیدند.
 
خبرگزاری فارس: تشییع پیکر ۵ شهید مجاهد حزب‌الله+تصاویر

 

 به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از ابنا، «علی عماد شومان»٬ «هیثم نعیم حیدر احمد»٬ «محمد وهبی»٬ «علی سلیمان شداد» و «محمد مهدی خلیل لوبانی» پنج مجاهد حزب الله بودند که برای دفاع از مردم مظلوم سوریه به این کشور اعزام شده و در این راه به پیروزی بزرگ شهادت دست یافتند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: حزب ا , , , , شمشیر مقاومت , مومنان با اخلاص , پیش قراولان شیعه , مدافعان حریم ولایت وامامت ,



بازدید : 1526
نویسنده : کامران وزیری

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید فرمودند: امروز مهم‌ترین مسأله دنیای اسلام «وحدت» است و با وجود همه توطئه‌ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی» درخشان و نویدبخش خواهد بود.

خبرگزاری فارس: «وحدت» مهم‌ترین مسأله امروز دنیای اسلام است/ هشدار نسبت به خطر بزرگ جریان‌های تکفیری

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز میلاد تاریخ سازِ نبی مکرم اسلام و ولادت پربرکت امام صادق (ع) در دیدار «جمعی از مسئولان کشور، میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و گروههایی از مردم»، با دعوت از جهان اسلام برای برآورده ساختن انتظارات پیامبر خاتم، تاکید کردند: امروز مهمترین مساله ی دنیای اسلام، وحدت است و با وجود همه توطئه ها، آینده امت اسلامی در پرتو «وحدت، آگاهی و بیداری اسلامی»، درخشان و نوید بخش خواهد بود.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت پربرکت امام جعفر صادق (ع)، «آزادی از تصورات و اوهام» و سپس تلاش برای «آزادی از ظلم و ستم حکومتهای مستبد و ایجاد حکومت عادلانه» را دو روش اساسی اسلام برای آزادی بشر برشمردند و افزودند: ملتهای مسلمان باید با ایجاد آزادی درونی و فکری، تلاش کنند با دستیابی به «استقلال سیاسی، استقرار حکومتهای مردمی، برپایی مردم سالاری دینی و حرکت براساس شریعت اسلام»، خود را به آزادی مورد نظر اسلام عزیز برسانند.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: ولادت پیامبر اعظم , بیانات مقام عظمای ولایت ,



یک ادعا؛ ظهور دجال؟
نوشته شده در 24 / 10 / 1392
بازدید : 1145
نویسنده : کامران وزیری

یک خاخام مرگ شارون را نشانه ظهور دجال دانست که دشمنان یهود را نابود می‌کند.

 به گزارش ایسنا، ابنا به نقل از روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: در واکنش به مرگ شارون که باعث ناامیدی شدید یهودیان تندرو شده، «یتسحاق کیدوری» خاخام گفت، این مرگ یکی از نشانه‌های ظهور دجال است که بنی اسراییل را بر اساس «اسفار عهد قدیم» از ظلم نجات می‌دهد و تلاش خواهد کرد، دشمنان یهود را از میان بردارد.

 یهودیان افراطی با اعلام این که به کیدوری اعتماد دارند، از این خبر خوشحال شده اند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الیوم السابع به نقل از معاریو، یهودیان معتقدند که دجال (پیامبر دروغین یهود) هم اکنون در فلسطین اشغالی حضور دارد، ولی زمان ظهورش نرسیده است.

 خاخام یهود همچنین گفت که ظهور عیسی مسیح(ع) به وقوع جنگ سختی بین یهودیان طرفدار دجال و مخالفان او منجر می شود، تا جاییکه یک سوم مردم روی زمین باقی می مانند و بقیه در جنگی که هفت سال طول خواهد کشید، کشته می شوند و پس از آن یاجوج و ماجوج ظاهر می شوند.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: شارون , دجال قرن , سقوط به دوزخ ,



بازدید : 1041
نویسنده : کامران وزیری
 
 
خانه مداحان در واکنش به ماجرای درگیری یکی از مداحان در بیانه‌ای اعلام کرد: آنچه در پس پرده ماجرای رخ داده می گذرد نشانه گرفتن هیئتهای عزاداری و اصل و فلسفه قیام عاشوراست. ارزشهایی که سالهاست در تار و پود ایرانیان ریشه دوانده و حالا هیزم شایعه و افترا است که از گوشه و کنار به خیال آتش افروزی بر بغض و کینه از دستگاه عزاداری سیدالشهدا جمع می شود .
 

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
وَلا تَقفُ ما لَيسَ لَكَ بِهِ عِلمٌ إِنَّ السَّمعَ وَالبَصَرَ وَالفُؤادَ كُلُّ أُولائِكَ كانَ عَنهُ مَسئولًا
از آنچه به آن آگاهی نداری، پیروی مکن، چرا که گوش و چشم و دل، همه مسؤولند.
(سوره مبارکه اسراء آیه ۳۶)

رخت سیاه پوشی عزای سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) را پس از دوماه اشک ریختن بر «قتیل العبرات» از تن به درآورده بودیم که به یک باره ، همه آن چه برایش بر سروسینه می زدیم ، با انتشار یک خبر و شایعه های پیرامونش به بدترین شکل ممکن چالش کشیده شد .

و مگر نه این است که این انقلاب و آن عزاداری های محرم و صفر ، امتداد همان خون مقدسی است که برای زنده نگه داشتن دین پیامبر(ص) بر زمین ریخته شد ؟ پیامبری که برانگیخته شد تا اخلاق محمدی(ص) را به کمال برساند و امت اش را از بداخلاقی ها و کج فهمی ها برهاند.

حالا چند روزی می شود که انتشار یک خبر ، دستمایه هجوم همه جانبه به همان ارزش هایی شده که عزاداری ها ، سینه زنی ها و هیئت ها برای زنده نگه داشتنش برپا می شود.

«حاج محمود کریمی» را همه محبان اباعبدالله الحسین(ع) خوب می شناسند . سال هاست که با روضه های او بر مصیبت های اهل بیت(ع) اشک ریخته اند و با دم های سینه زنی اش شور گرفته اند و به سینه زده اند . با نوای محزون مناجات هایش ، دست ها را رو به آسمان برده اند و «العفو» گویان ، شب های روشن قدر را به صبح رسانده اند و با نغمه های مولودی خوانی اش ، هم کلام فرشتگان به آل الله تهنیت گفته اند.

صدای گرم «حاج محمود» ، از خانواده ای برآمده که عطر شهادت ، سال ها در آن پیچیده و یاد پدر و برادر شهیدش «حاج نقی کریمی» و «ابوالفضل کریمی» همچنان در ذهن ها جاری ست.

اما حالا تیرهای شایعه و طعنه و تهمت است که روز به روز ، سطر به سطر و سایت به سایت ، شلیک می شود؛ بی آن که کسی از اصل ماجرا آگاه باشد . اما کافی است نگاهی کوچک به دامن زنندگان این ماجرا بیندازیم تا مشخص شود این تیرها بی جهت شلیک نشده اند.

آن چه در پس پرده ماجرای رخ داده می گذرد ، نشانه گرفتن هیئت های عزاداری و اصل و فلسفه قیام عاشوراست . ارزش هایی که سال هاست در تار و پود ایرانیان ریشه دوانده و حالا هیزم شایعه و افترا است که از گوشه و کنار به خیال آتش افروزی بر بغض و کینه از دستگاه عزاداری سیدالشهدا جمع می شود.

رنج بار تر این که علاوه بر دشمنان آگاه و قسم خورده ، پای بعضی دوستان نادان نیز به این ماجرای هیزم کشی و آتش افروزی باز شده است.

در این که اگر خطایی رخ داده موضوع باید در مراجع رسمی قضایی رسیدگی شود هیچ شکی نیست اما تردیدها جایی رخ می نماید که بدون تشکیل دادگاه ، بررسی کافی و روشن شدن حقایق ، این ماجرا را بهانه هجمه به ارزش های عاشورایی و دستگاه عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) می کنند. آیا به بهانه ماجرایی که هنوز جزئیات و علتش در مراجع قضایی بررسی و اعلام نشده ، باید بساط ذکر و ذاکر و مصیبت بر اهل بیت (ع) را برچید ؟ مگر نه این است که آموزه های دینی بزرگان ما فاصله حق و باطل را به اندازه 4 انگشت میان گوش و چشم دانسته اند و آبروی مومن را برتر از کعبه شمرده اند ؟

پر واضح است که آتش افروزان این فرصت را غنیمت شمرده اند که به بهانه آن ، پایه های محکم عشق و شور حسینی(ع) را در دل مردم بلرزانند و چه خام خیال اند آنان که این رویا را در سر می پرورانند . چرا که «ان لقتل الحسین(ع)، حراره فی قلوب المومنین لا تبرد ابدا» و این گرمای عشق هرگز سرد نخواهد شد.
والسلام علی من اتبع الهدی
خانه مداحان


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , امنیتی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: فتنه مجدد ناکثین این بار درباب مداحی ومداحان اهل البیت , شروع ترور شخصیت مداحان اهل بیت با حاج منصور وکریمی و انتها!!!!!؟ ,



بازدید : 1193
نویسنده : کامران وزیری

پیروزی نیروهای اسلام بر «یزدگرد سوم» و انقراض سلطنت ساسانی در زمان وی دولت ساسانی در اوج ضعف و درماندگی خود بود و خوش‏گذرانی امرا و ظلم و ستم بیش از حد پادشاهان، فشار زیادی بر مردم محروم وارد می‏آورد.

خبرگزاری فارس: انقراض ساسانیان و استقبال ایرانیان از اسلام و برابری

 

به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، ساسانیان که بیش از 400 سال بر ایران حکومت کرده بودند در روزگار پس از قتل خسروپرویز به دست فرزندش، به دلائل گوناگونی در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار گرفتند.

در همین هنگام آشفتگی بسیاری در اوضاع ایران پدید آمد و در طی چهار سال بیش از 10 نفر به سلطنت رسیدند، تا سرانجام یزدگرد سوم بر تخت سلطنت نشست.

در زمان وی دولت ساسانی در اوج ضعف و درماندگی خود بود و خوش‏گذرانی امرا و ظلم و ستم بیش از حد پادشاهان، فشار زیادی بر مردم محروم وارد می‏آورد.

استبداد پادشاهان، قدرت بی‏حساب مُغان یا مقامات مذهبی، عدم تساوی اجتماعی، نظام غلط طبقاتی، اخذ مالیات‏های سنگین و شکل‏گیری یک نوع بردگی فکری از جمله دلائلی بودند که باعث شد هرگونه ندای اصلاح‏طلبی و جنبش آزادی خواهی مورد استقبال عمومی مردم ستم‏دیده ایران واقع شود.

از سوی دیگر اسلام به عنوان دینی مطرح بود که اعتقادات آن با مبانی عقلی و فکری منطبق بود و جای‏گزینی توحید و یکتاپرستی به جای دو خدایى و پذیرش احکام و عمل به آن، برای ایرانیان که خواهان خروج از سخت‏گیری‏های موبدان زرتشتی بودند به عنوان مائده‏ای آسمانی تلقی شد.

آنان با پذیرش دین اسلام، مساوات، برابری و برادری میان ضعیف و قوی و رهایى از جامعه طبقاتی ساسانیان را به دست می‏آوردند. هم‏چنین مدارا و عدم سخت‏گیری اولیه مسلمانان و آزادی در عقیده و مذهب بدون تعرض، از عواملی بود که به سقوط ساسانیان وحاکمیت مسلمانان انجامید.

در این اوضاع و احوال بود که سپاهیان اسلام در زمان خلیفه دوم به ایران حمله کردند و در طی جنگ‏های قادسیه و نهاوند، ارتش مجهز ایران را شکست داده و اسلام را در آن نواحی منتشر ساختند. عقب‏نشینی برخی امرا و اشراف و دهقانان ایرانی و حتی موبدان در برابر امواج هجوم نیروهای اسلام، نارضایتی از حکومت ساسانیان و اسلام آوردن ایرانیان و همدلی با مسلمانان از عوامل مهم سقوط و اسلامی شدن تدریجی ایران بود و مقاومت‏ها و شورش‏های ضدعربی که در خلال فتح و پس از آن، در شهرها رخ می‏داد، مانعی جدی دربرابر گسترش اسلام نبود. همدلی برخی از اشراف و امرای ایرانی با مسلمانان باعث شد که بر جان و مال خود ایمن شوند و حتی از عطایای اسلامی بهره‏مند شوند و گاه موقعیت اجتماعی و سیاسی خود را نیز حفظ کنند. 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: ساسانیان،دروازه ورود اسلام به ایران ,



بازدید : 1099
نویسنده : کامران وزیری
  
حاج محمدرضا طاهری دیشب روایت جدیدی از ماجرای محمود کریمی را بازگو کرد. روایتی که شاید نکته های جدیدی درباره پرونده این مداح معروف دربرداشته باشد.
 
 مجله مهر: «سه مرتبه برایشان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.» این روایت «حاج محمدرضا طاهری» از ماجرای تیراندازی جنجالی در اتوبان بابایی تهران است. ماجرایی که یک طرف آن، دوست و همکار قدیمی طاهری یعنی «حاج محمود کریمی» بوده است.

طاهری که دیشب  بعد از پایان مراسم سوگواری سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) چند دقیقه ای درباره ماجرای تیراندازی جنجالی سخن می گفت، البته دوباره اظهارات منتسب به خودش در بعضی رسانه ها را هم تکذیب کرد. اظهاراتی که در بخشی از گزارش 17 دی ماه روزنامه «آرمان» با عنوان«نظر 14 مداح درباره تیراندازی در بزرگراه» آمده بود.

آن گزارش، این جمله ها را به طاهری منتسب کرده بود:«اخبار ضد و نقيض بوده. برادر آقاي كريمي ماجرا را طور ديگري شرح دادند و سايت‌ها هم از قول سردار رادان مجوز حمل سلاح او را قانوني اعلام كردند. سلاح داشتن يا نداشتن من مساله‌اي نيست كه در سايت‌ها اعلام كنم. از ابتداي انقلاب ما مجوز داشتيم اما بحث نوع استفاده مهم است. در حال حاضر سلاح دارم.»

طاهری که یک بار این سخنان منتسب به خودش را تکذیب کرده بود، دیشب دوباره بر تکذیب این نقل قول و «دروغ» بودن آن تاکید کرد و نکته های دیگری هم درباره ماجرای تیراندازی در اتوبان بابایی گفت. نکاتی جدید که شاید ماجرا را وارد فاز تازه ای کند.

گزیده حرف های دیشب محمدرضا طاهری را به نقل از سایت «عقیق» بخوانید:

  • این توطئه پیچیده ای است که الان در دادگاه مسیرش جلو می رود.
  • سه مرتبه در مسیر برگشت از دماوند که ایشان با خانواده هم بودند برای شان مزاحمت ایجاد می کنند و به مرحله خطر مرگ می رسانند. انگار این داستان از قبل تعیین شده بوده است.
  • آنهایی که پای منبر ایشان یک قطره اشک ریختند اگر بیایند این روزها حرفهای دشمنان را بزنند خیلی نامردی است.
  • می خواهند اذهان عمومی را از در خانه امام حسین دور کنند و محمود کریمی هم نوکر با اخلاص امام حسین است.
  • من شب یلدا در مسیر کربلا بودم ولی شنیدم که صحبتهای ایشان در برنامه شب یلدا مثل تیر در قلب دشمنان بوده است.
  • از قول خود من مطلبی دروغ را منتشر کرده اند که ما هم تکذیب کردیم، اما به حضرت عباس اگر من آن حرف را زده باشند.
  • دفعات قبل نوبت حاج آقا منصور و حاج سعید بود حالا نوبت حاج محمود و شاید فردا نوبت...اما کور خوانده اند که بخواهند ما را از مسیر ائمه و در خانه  امام حسین جدا کنند.
  • مطمئن باشند که اعتقاد مردم ما نسبت به دستگاه امام حسین قوی تر می شود.
 

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: شلیک مشکوک یا دفاع مشروع؟ ,



بازدید : 1081
نویسنده : کامران وزیری

  


خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص)، ولایتعهدی امام رضا(ع) را اعتراف رسمی بنی عباس به حقانیت اهل بیت(ع) عنوان و اظهار کرد:‌ ولایتعهدی آن حضرت سندی بود که بر تمام تبلیغات و دعاوی بنی عباس خط بطلان کشید، این پیشامد در تاریخ پیروزی‌های چشمگیر مذهبی شیعه بی‌نظیر است.
 
 
 

حجت‌الاسلام سید جلال بنی هاشمی، مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت هشتمین نور ولایت و امامت، امام علی بن موسی الرضا(ع) به تحلیل و بررسی گوشه‌هایی از حیات نورانی آن حضرت پرداخت.

وی با بیان این‌که نام امام هشتم «علی»، معروف‌‌ترین لقب‌شان «رضا»، کنیه‌شان «ابوالحسن» و مادر پاکدامن‌شان «نجمه» از بانوان فاضله و بزرگوار به‌شمار می‌رفته است، افزود: یکی از القاب معروف امام رضا(ع) «عالم آل محمد(ص)» است که طبق روایت، امام صادق(ع) بسیار آرزو داشتند که آن حضرت را در زمان حیات خود ببینند و این لقب را ایشان بر امام هشتم نهادند.

حجت‌الاسلام بنی هاشمی با اشاره به این‌که مردم پس از امام هفتم(ع) توجه ویژه‌ای نسبت به امام رضا(ع) داشتند و ایشان محبوب بسیاری از مردم مکه و مدینه بودند، ابراز داشت: تا زمانی که امام‌ر‌‌ضا(ع) در مدینه تشریف داشتند، مردم مرتب به ایشان مراجعه می‌کردند.

مدیر مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) تهران اظهار داشت: مأمون عباسی به جهت خاموش کردن قیام‌هایی که در اطراف کشورهای اسلامی آن روز به‌وجود آمده بود، تصمیم گرفت که امام رضا(ع) را از مدینه به خراسان بیاورد تا به‌دلیل محبوبیت و نفوذ ایشان در بین مردم، از قیام‌ها کاسته شود و وجهه ایشان را به حداقل برساند.

وی گفت: گرچه امام رضا(ع) از نقشه شوم مأمون عباسی بطور کامل آگاه بودند و می‌دانستند که ولایتعهدی یک امر ظاهری و صوری است، روشی را اتخاذ کردند که رضایت خداوند در آن وجود داشت که همان آمدن ایشان به‌طرف ایران بود.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: امام رضا(ع)،ولایتعهدی مامون،اعتراف بنی العباس به حقانیت بنی هشم ,



بازدید : 1053
نویسنده : کامران وزیری

 

 


خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بر ضرورت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کرد و گفت: اختلاف و دوری از یکدیگر هیچ حاصلی برای کشور ندارد و تنها دشمنان ما را خوشحال می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم بر ضرورت استفاده از نعمت‌های الهی تأکید کرد و گفت: انسان باید از همه نعمت‌های الهی برای عمل به وظایف خود استفاده کند.
وی با بیان این‌که انسان باید شکرگذار نعمت‌های الهی باشد، افزود: باید از روزی که خدا در اختیار ما قرار داده به بهترین نحو استفاده و با اطاعت از فرامین الهی موجبات رضایت خدا را فراهم کنیم.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به وظایف انسان در برابر نعمت‌های الهی، گفت: خداوند در برابر این همه نعمتی که در اختیار بشر قرار داده تنها عمل به واجبات و ترک محرمات را از او خواسته است.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی بیکاری را یکی از معضلات جامعه دانست و اظهار کرد: متأسفانه بر اساس آمار شمار بیکاران کشور 5 میلیون نفر است.
وی با بیان این‌که در جامعه نباید بیکار وجود داشته باشد، ابراز کرد: یکی از راه‌های مقابله با بیکاری اعطای وام و تسهیلات به جوانان است.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه بر ضرورت اطاعت و پیروی از ائمه اطهار(ع) تأکید کرد و گفت: اگر به فرامین اهل بیت(ع) عمل شود سعادت و خوشبختی در جامعه فراگیر می‌شود.
حضرت آیت‌الله علوی گرگانی اطاعت از رهبری را موجب سعادت کشور دانست و اظهار کرد: وحدت، همدلی و تعاون در جامعه سبب موفقیت و عبور از مشکلات می‌شود.
وی بر ضرورت وحدت و همدلی در جامعه تأکید کرد و گفت: اختلاف و دوری از یکدیگر هیچ حاصلی برای کشور ندارد و تنها دشمنان ما را خوشحال می‌کند
 

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: ایت ا , , , علوی گرگانی , اهمیت وحدت درجامعه , اطاعت از ولی فقیه ,