<کاریکاتور / عکسبرداری پهپاد رژیم صهیونیستی از موشک ایرانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1740
نویسنده : کامران وزیری

 روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: یک فروند هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین رژیم صهیونیستی پس از رهگیری توسط پدافند نیروی هوافضای سپاه مورد اصابت موشک قرار گرفت و سرنگون شد.

به گزارش ایسنا، فرهنگ نیوز در ادامه نوشت: براساس این اطلاعیه هواپیمای منهدم شده از نوع پنهانکار و رادار گریز بوده و قصد نفوذ به حریم منطقه‌ هسته‌ای نطنز را داشت که با هوشیاری و اقدام به موقع شبکه پدافندی، قبل از ورود به منطقه مورد اصابت موشک زمین به هوا قرار گرفت.

لحظه تصویربرداری از موشک ایران

:: موضوعات مرتبط: نظامی , کاریکاتور , ,
:: برچسب‌ها: ایران , اقتدار هوائی , شکارپهپاد اسرائیلی ,



بازدید : 1182
نویسنده : کامران وزیری

سازمان ملل ابزاری است در دست صهیونیسم جهانی که قبل از اقدامات وحشیانه اسرائیل خود کار مردم غزه را یکسره کرده است.

 

به گزارش  خبرگزاری فارس، همزمان با حملات گسترده رژیم صهیونیستی به غزه وبلاگ‌نویسان کشورمان نیز دست به قلم شده‌اند و از مقاومت مردم مظلوم غزه حمایت می‌کنند. وبلاگ تلخندک با طراحی کاریکاتوری نوشت: در این روزهای سیاهی که بر غزه مظلوم می‌گذرد و هر روز شاهد پرپر شدن کودکان فلسطینی هستیم شاید مردم دنیا به غلط چشم امیدشان به اقدامات سازمان ملل است؛ ولی نمی‌دانند که سازمان ملل ابزاری است در دست صهیونیسم جهانی که قبل از اقدامات وحشیانه اسرائیل خود کار مردم غزه را یکسره کرده است.   


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سازمان ملل , غزه , حمایت دروغین ,



فاجعه به روایت کاریکاتور
نوشته شده در 5 / 5 / 1393
بازدید : 1099
نویسنده : کامران وزیری
 مجله مهر- شیدا علی‌اکبر شیرازی: کارتونیست‌ها در روز جهانی قدس یک‌صدا نقش‌هایی از فاجعه انسانی در غزه را به تصویر کشیدند. در تمام کارهای دیروز و امروز آنها نقشی از مظلومیت ملت بی دفاع فلسطین و خون‌خواری صهوینست ها دیده می‌شود.

 

 

موشک‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد .رادیو رژیم صهیونیستی می‌گوید پیش از حمله به منازل مسکونی به آنها اطلاع داده می‌شود اما این دروغ پراکنی‌ها با کشتار بیش از 800 تن نمود عینی یافته‌است.


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی , غزه , فاجعه بشری ,



بازدید : 1132
نویسنده : کامران وزیری



گزیده کاریکاتورهای جدید جهان
نوشته شده در 26 / 4 / 1393
بازدید : 1067
نویسنده : کامران وزیری
مجله مهر- شیدا علی‌اکبر شیرازی: از امروز، قرار است گزیده کاریکاتورهای روز منتشر شده در رسانه‌های دنیا را تقدیم شما کنیم. کاریکاتورهایی که با زبانی طنز اما گزنده، واقعیت‌های موجود در رخدادهای جهان را به چالش می‌کشد.کارتونیست های جهان امروز همانند یک هفته گذشته تمرکز خود را بر کشتار مردم بی دفاع فلسطین معطوف کرده اند . از آمریکا تا شرق آسیا قتل و ترور اسرائیل علیه مردم غزه نشان از توجه مردم جهان در کنار سکوت دولت هایشان نسبت به اقدامات وحشیانه این رژیم نژادپرست دارد. ده کاریکاتور برگزیده امروز به انتخاب مجله مهر را ببیند.
 

افکار عمومی جهان با پایان جام جهانی فوتبال در برزیل متوجه تحولات و نا آرامی‌های غزه شدند. در حالی که توپ فوتبال توجه عمومی را به خود مشغول کرده بود توپ‌های جنگی، زنان و کودکان را به کام مرگ فرو می برند.(چاینا دیلی)


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: کاریکاتور , غزه , فریاد بی صدا , جنایت , سکوت جامعه جهانی ,



بازدید : 1145
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 1213
نویسنده : کامران وزیری

سفارت‌ آمریکا در آنکارا، مرکز فرماندهی داعش!

     
سفارت‌ آمریکا در آنکارا، مرکز فرماندهی داعش!

:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا،ترکیه،داعش،عراق،سوریه،تروریسم منطقه ای ,



بازدید : 1221
نویسنده : کامران وزیری

از سلام داعش به خط پایان تا جام جهانی فوتبال، سوژه هایی است که امروز دستمایه کاریکاتوریست های رسانه های عرب زبان قرار گرفته است.

 
مجله مهر : رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند. گزیده جذاب ترین کاریکاتورهای امروز رسانه های عرب زبان را ببینید.

داعش به خط پایان نزدیک می شود!

روزنامه عراقی المسله در کاریکاتوری به نزدیک شدن به زمان سرکوب کامل گروه تروریستی داعش در عراق اشاره کرده است. بنابراین گزارش، با توجه به بسیج مردم عراق علیه تروریستها زمان زیادی تا سرکوب کامل این گروه تروریستی در شهرهای عراق نمانده است.


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: مباحث روز , کاریکاتور ,



بازدید : 1053
نویسنده : کامران وزیری
 
هر چند ایران اسلامی؛ امروز در حوزه های مختلف سیاسی واقتصادی، آمریکا وهم پیمانانش را به موضع انفعالی کشانیده است ولی بدانیم خصلت گرگ ها درندگی است، فرصتی بدست آورند لحظه ای در اجرای مقاصد شوم خود درنگ نخواهند کرد .

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , کاریکاتور , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا , ایران , رابطه گرگ ومیش!!؟ ,



کاریکاتور / خانه تکانی درحمص
نوشته شده در 22 / 2 / 1393
بازدید : 1114
نویسنده : کامران وزیری


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , شکست تروریستها درحمص ,