<عکس/ خودروی فرمانده کل ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکس/ خودروی فرمانده کل ارتش
نوشته شده در 30 / 9 / 1392
بازدید : 1069
نویسنده : کامران وزیری
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با خودروی پیکان در اختتامیه مسابقات قرآنی ارتش حاضر شد.
 
 به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با خودروی پیکان در اختتامیه مسابقات قرآنی ارتش حاضر شد.
 

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , نظامی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , فرماندهان ولایی ,



بازدید : 1058
نویسنده : کامران وزیری
تصاویر خودروهای پارک شده در دانشگاهی در دبی رسانه‌های غربی و اروپایی را هم متعجب کرده است. یکی از دانشجویان این دانشگاه چند روزی را به ثبت تصاویر خودروهای پارک شده در این دانشگاه پرداخته که نشان می‌دهد پارکینگ این مرکز آموزشی بیشتر شبیه نمایشگاه ماشین‌های گران قیمت و لوکس است!
 
 
مجله مهر: در حالی که بسیار از دانشجویان حتی در کشورهای اروپایی برای تأمین هزینه تحصیل‌شان مجبور به انجام کارهای پاره‌وقت و سخت هستند دانشجویان دانشگاه آمریکایی دبی هیچ دغدغه‌ای به جز عوض کردن و پز دادن به ماشین‌های لوکس‌شان ندارند. یادتان باشد که میانگین سن مالکان این خودروها ۱۸ تا ۲۴ سال است که بیشتر آنها تاکنون یک بار هم شغلی نداشته‌اند!
 
  
بنتلی با قیمت بین المللی بیش از ۱۶۰ هزار دلار 
 
رولز رویس معمولی فایده ندارد؛برای پز دادن باید یک مدل خاص و طلایی باشد

:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: امارات , دبی , جنون ثروت ,



انتشار عکس جدید «اوجالان»
نوشته شده در 30 / 9 / 1392
بازدید : 1083
نویسنده : کامران وزیری
 رسانه‌های ترکیه عکس جدیدی از رهبر زندانی پ‌ک‌ک منتشر کرده‌اند که جنجال‌ساز شده است.
 
خبرگزاری فارس: انتشار عکس جدید «اوجالان»

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری کردپرس، عکس جدیدی از «عبدالله اوجالان» رهبر زندانی پ‌ک‌ک، با کیفیتی پایین و نه چندان واضح در سایتهای اینترنتی ترکیه منتشر شد.

رسانه ها اعلام نکرده‌اند این عکس را از چه منبعی دریافت کرده‌اند اما «پروین بولدان» نماینده «اغدیر» و عضو هیئت ملاقات با اوجالان از طرف حزب صلح و دموکراسی اعلام کرده که عکس‌هایی که در اختیار آنها است، در روزها و حالتهای دیگری از اوجالان گرفته شده و این عکس در اختیار آنها نبوده و مسئولیت انتشار آن بر عهده دیگران است.

در تاریخ 17 آذر 92 هیئت 3 نفره نمایندگان کُرد ترکیه شامل «سری ثریا اُندر»، «پروین بولدان» و «ادریس بالوکن» ، با مجوز دادگستری ترکیه، در زندان ایمرالی با «عبدالله اوجالان» رهبر زندانی پ‌ک‌ک دیدار و گفت‌وگو کردند.

وزیر دادگستری ترکیه، «سعدالله ارگین» به شرط عدم انتشار، به «صلاح الدین دمیرتاش» رهبر حزب صلح و دموکراسی اجازه داده بود با گوشی تلفن همراه و همچنین با یک دوربین کوچک دیجیتالی، سه قطعه عکس از اوجالان بگیرد. ارگین تاکید کرده بود که انتشار بدون اجازه این عکسها می‌تواند بر روند ملاقات وی با نمایندگان کُرد تاثیر گذاشته و اوجالان را ممنوع الملاقات کند.

در این عکس اوجالان در زندان جزیره ی ایمرالی در کنار بولدان و دمیرتاش حضور دارد.

آخرین بار، در سال 2002 میلادی دو قطعه عکس از اوجالان منتشر شده بود.

 


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ترکیه , دستگیری اوجالان , هدیه موساد , مصالحه یا انتقام کردها!!؟ ,



اسلحه عجیب مخالفان اسد + عکس
نوشته شده در 28 / 9 / 1392
بازدید : 1099
نویسنده : کامران وزیری

 

به گزارش ایسنا شیعه نیوز با انتشار این عکس نوشت: شبکه الجزیره این عکس را منتشر کرده و اعلام کرده است که این سلاح توسط تروریست‌های سوری و به صورت دست‌ساز ساخته شده است. احتمالا از این سلاح برای شلیک گلوله‌های 20 میلی متری استفاده می‌شود.

 

اسلحه عجیب مخالفان اسد

:: موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه،قربانی تروریسم،سلاحهای تاکتیکی غرب ,



بازدید : 1067
نویسنده : کامران وزیری

 

 

بنا بر این گزارش، در این دیدار که عملا اختیار سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در آن زیر سئوال رفته است، جایزه «ساخاروف» که در سال 2012 به جعفر پناهی و نسرین ستوده از سوی پارلمان اروپا به خاطر تلاش های آنان در راه اعتلای حقوق بشر! اعطا شده، به این 2 نفر تحویل داده شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که نه وزارت امورخارجه و نه تشریفات مجلس شورای اسلامی هیچ کدام مسئولیت دیدار هیئت پارلمانی اتحادیه اروپا در سفارت یونان در تهران با 2 تن از محکومین فتنه سال 88 (نسرین ستوده و جعفر پناهی) را بر عهده نمی گیرند، جزییات جدیدی از این دیدار در حال آشکار شدن است.

*به احترام دو فعال حقوق بشر!

در روز اعطای جایزه در پارلمان اروپا (در سال 2012) جای دومحکوم فتنه خالی بود که به نظر می‌رسد با گشاده دستی وزارت امورخارجه و مجلس شورای اسلامی، حالا این جایزه رسما به این دو نفر اهدا شده است.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: اتحادیه اروپا , یک بام و دو هوا !!! , بازدید هیئت پارلمانی اروپا , انفعال وزارت خارجه یا مجلس!؟ ,



بازدید : 1096
نویسنده : کامران وزیری

امیر چیت فروش با بیان اینکه برخی از تجهیزات حساس و ارتقا یافته هواپیماهای ساخت داخل بویژه هواپیمای صاعقه در رزمایش نهاجا مورد آزمایش عملیاتی قرار می‌گیرد، گفت: از فردا انواع بمب‌های سخت صخره شکن را نیز مورد آزمایش قرار خواهیم داد.

خبرگزاری فارس: تست عملیاتی سامانه‌های ارتقا یافته جنگنده صاعقه/ آزمایش بمب‌های سخت صخره‌شکن در رزمایش

 

 

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حسین چیت فروش سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 در حاشیه این رزمایش گفت: کلیه پایگاه‌های شکاری نیروی هوایی ارتش بویژه پایگاه‌های هوایی تبریز، شیراز، اصفهان، بوشهر و چابهار با محوریت پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس و با انواع هواپیماهای شناسایی، شکاری، رهگیر و ترابری در مرحله دوم رزمایش فداییان حریم ولایت 4 شرکت می کنند.

وی افزود: مرحله اول که گسترش، انتقال تجهیزات و شناسایی است، امروز به کار خود پایان خواهد داد و اطلاعات کسب شده برای اجرای بمباران هوایی و انهدام اهداف از پیش تعیین شده به خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی و به منظور اجرای مرحله دوم رزمایش ابلاغ شده است.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 با اعلام این مطلب که رویکرد این رزمایش درس از مکتب عاشوراست تصریح کرد: خلبانان جوان و شجاع آموزش دیده و متبحر نیروی هوایی ارتش با تأسی از فرهنگ عاشورایی و تجربه گرانبهای پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، دانسته‌ها و تاکتیک‌های رزمی را در این رزمایش تمرین خواهد کرد.

چیت‌فروش همچنین گفت: در این رزمایش، انواع هواپیماهای جنگنده از جمله سوخو24 با شعاع و برد عملیاتی بلند، اف 4، اف 5 و میراژ همراه با ترابری و پشتیبانی هواپیماهای c130 حضور دارند.

وی افزود: ما در رزمایش‌های قبلی نیروی هوایی ارتش انواع موشک‌های نقطه زن و رادار زن را مورد آزمایش قرار دادیم و انشاءالله در این رزمایش از فردا انواع بمب‌های سخت صخره شکن را نیز مورد آزمایش قرار خواهیم داد.

چیت فروش با بیان اینکه برخی از تجهیزات حساس و ارتقا یافته هواپیماهای ساخت داخل بویژه هواپیمای صاعقه در این رزمایش مورد آزمایش عملیاتی قرار می‌گیرد، گفت: ترابری تجهیزات رزمی در ارتفاع پست توسط هواپیماهای c130 و اجرای عملیات در شرایط آب و هوایی نامتعارف در شب و روز توسط هواپیماهای فانتوم و اف 24 در دسته های مختلف پروازی در این رزمایش پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی افزود: درگیری‌های هوا به هوا، استفاده از بمب‌های هوشمند سنگین و نیمه سنگین و استفاده از انواع موشک‌های لیزری به عنوان برخی از برنامه‌های رزمی در مرحله اصلی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 به مورد اجرا گذاشته می‌شود. 


:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش،نیروی هوایی،اقتدار دردفاع هوایی ,



بازدید : 1049
نویسنده : کامران وزیری

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه راکتور آب سنگین اراک تعطیل نخواهد شد‌، گفت: دانشمندان ایرانی قبلا نسبت به تولید اورانیوم 20 درصد اقدام کردند و به میزان چهار‌ سال برای راکتور تهران سوخت ذخیره داریم.

خبرگزاری فارس: راکتور اراک تعطیل نمی‌شود/سوخت راکتور تهران برای 4 سال ذخیره‌ شده است 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی‌اکبر صالحی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی به تشریح فعالیت‌های سازمان انرژی اتمی پرداخت و گفت: در توافق ژنو از هیچ یک از حقوق تصریح شده در اساسنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و NPT عدول نشده است.

وی با اشاره به اینکه در این توافقنامه اقدامات اطمینان‌بخش و اعتماد‌سازی صورت گرفته است افزود: مقصد نهایی روشن شده است و در این میان برخی اقدامات نیز تعریف شده و طرفین به صورت مساوی اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه در این توافقنامه تولید اورانیوم 20 درصد متوقف می‌شود، گفت: ما از ابتدا قصد تولید اورانیوم 20 درصد را نداشتیم و وقتی که سوخت راکتور تهران به پایان رسید و غرب از ارائه سوخت خودداری کرد دانشمندان ایرانی نسبت به تولید اورانیوم 20 درصد اقدام کردند و به میزان 4 سال برای راکتور تهران سوخت ذخیره داریم.

وی گفت: در این بخش چیزی از دست نمی‌دهیم و هر وقت که نیاز باشد در مدت زمان اندک می‌توانیم بار دیگر نسبت به تولید اورانیوم 20 درصد اقدام کنیم.

صالحی با اشاره به نگرانی غربی‌ها مبنی بر انباشت سوخت هسته‌ای توسط ایران و غنی‌سازی آن تا مرز 90 درصد اضافه کرد: در این موضوع، رهبری تکلیف را مشخص کرده‌اند و ما هیچگاه به سمت ساخت سلاح هسته‌ای نخواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه غربی‌ها خواستار این بودند که راکتور آب سنگین اراک را از ما گرفته و یک راکتور آب سبک بدهند گفت:‌ ما از این دستاورد ارزنده عدول نکرده‌ایم و قصد نداریم این دستاورد را از دست بدهیم.

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه با یک وضع آرمانی و یک وضع موجود در این مسئله روبه‌رو هستیم تصریح کرد: اگر می‌خواستیم آرمانی عمل کنیم باید آنها فتوای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می‌دادند ولی آنها چنین حسن نیتی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه توافقنامه در شرایط کنونی که ایران دارای اقتدار است در مجموع خوب است اظهار کرد: از هم‌اکنون وارد جزئیات می‌شویم و باید با هوشیاری و توجه بیشتر مسائل را دنبال کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ابران , انرژی صلح آمیز هسته ای , تقابل یا توافق باغرب؟ ,



توافقنامه ژنو3 + کاریکاتور
نوشته شده در 28 / 9 / 1392
بازدید : 1209
نویسنده : کامران وزیری
 
ظریف: مذاکرات هسته ای از مسیر خود خارج شده است!/ کارتون: شاهین کلانتری
ظریف: مذاکرات هسته ای از مسیر خود خارج شده است!

:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , ,
:: برچسب‌ها: ابران , انرژی صلح آمیز هسته ای , تناقض آشکار ,



بازدید : 1082
نویسنده : کامران وزیری

به گزارش ایسنا، به نقل از باشگاه خبرنگاران، تصاویری از وسایل نقلیه که رهبران جهان گاهی از آن‌ها استفاده می‌کنند را در در ذیل می ببینید.

 

کیم جونگ اون- قایق دیزنی

:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: مثلث قدرت وثروت ,



بازدید : 1209
نویسنده : کامران وزیری

 

 به گزارش ایسنا، به نقل از جماران، حضرت آیت الله دکتر مفتح در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۵۸ در حیاط خلوت دانشکده الهیات دانشگاه تهران با شلیک چند گلوله از سوی کمال یاسینی یکی از اعضای گروهک فرقان بشدت زخمی شد و معالجات در بیمارستان اثری نبخشید. ایشان حدود ساعت ۲ بعد از ظهر همان روز به شهادت رسید.

 

شهید مفتح

:: موضوعات مرتبط: حوادث , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: منادی وحدت حوزه ودانشگاه ، شهید مفتح ,