<انتقاد از سفر ظریف به پاریس/حمله به شارلی نتیجه اقدامات دولت فرانسه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1063
نویسنده : کامران وزیری
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مقامات وزارت خارجه، گفت: رهبری شما را فرزندان انقلاب دانستند بنابراین نباید در برابر اقدام موهن علیه پیامبر (ص) یک آخ از شما بلند می شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تجمع اعتراضی دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه، خطاب به مسئولان فرانسوی اظهار داشت: شما به گفته خودتان نباید به هر کسی که یک اعتقادی دارد و به اعتقادش پایبند است، متعرض بشوید. پس چرا چنین اقدام موهنی را در کشورتان به پیامبر مسلمانان کردید؟

وی افزود: اینکه عده ای در یک روزنامه بدکاره بریزند و کشتار کنند ما می گوییم این کار ثمره کار مسئولان اروپایی و فرانسوی است. البته باید گفت این اقدام ناشی از برنامه ریزی های موساد و سیا بود اما در هر صورت هر اقدامی که صورت گرفت نتیجه سیاست های دولت فرانسه بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: وقتی در شرایطی که در فرانسه این جنایت علیه اعتقادات مسلمانان انجام می شود چرا باید مقامات وزارت خارجه آنگونه رفتار کنند و به فرانسه سفر داشته باشند و با وزیر خارجه این کشور هتاک دیدار کنند.

توکلی گفت: رهبری شما را فرزندان انقلاب دانستند بنابراین نباید حداقل از سوی شما نسبت به این اقدام موهن علیه پیامبر یک آخ شنیده می شد؟

وی تاکید کرد: خطابم به کسانی که در داخل کشور عضو کمپین های مخالف با اسلام هستند این است که شما باید به اعتقادات مسلمانان احترام بگذارید و به حرمت پیامبر اسلام پایبند باشید چرا که پیامبر وجه مشترک اقوام ایرانی است و احترام به پیامبر، وحدت بخش ملت ایران و تمامیت ارضی ایران در گروه اسلام است.

توکلی در پایان تاکید کرد: من همه این افراد را دعوت می کنم به احترام به عقاید مسلمانان و همچنین ایرانیان.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان بعد از ایراد سخنان احمد توکلی، شعار «وزارت خارجه، بصیرت، بصیرت» و «وزارت خارجه، اقدام انقلابی» را سر دادند.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: فرانسه ، اقدام موهن ، محکومیت جهانی ,



بازدید : 1059
نویسنده : کامران وزیری
 
 یکی از مقامات ارشد حزب الله لبنان به حمله اخیر بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی به کاروان نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره در جنوب سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمود القماطی» عضو شورای سیاسی حزب الله لبنان به حمله اخیر بالگردهای رژیم صهیونیستی به کاروانی از نیروهای حزب الله در منطقه القنیطره در جنوب سوریه که به شهادت شش نفر از این نیروها منجر شد، واکنش نشان داد.

وی در این باره اظهار داشت: مقاومت لبنان پاسخ به این حمله را در زمان و مکان مناسب خواهد داد و این اقدام هرگز بی پاسخ نخواهد ماند.

«ابو احمد فواد»  معاون دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در واکنش به حمله صهیونیستها اظهار داشت: اسرائیل با انجام این حمله تلاش کرده به محافل داخلی درباره میزان آمادگی اش اعتمادسازی ایجاد کند.

وی افزود: کشورها و ملل عربی باید برای حمایت از مقاومت و محور مقاومت بسیج شوند و بپا خیزند.

این مقام فلسطینی در ادامه با کنایه خطاب به مقامات غربی که در پی حمله به مجله «شارلی ابدو» دسته جمعی به پاریس رفته و آنرا محکوم کردند، اظهار داشت: ما هیچ موضع گیری از سوی فرانسه در محکومیت تجاوز اسرائیل مشاهده نکردیم.

«سلیمان فرنجیه» وزیر باسابقه لبنانی نیز تاکید کرد: قافله جدید شهدای مقاومت باعث افزایش صلابت و قدرت آنها خواهد شد. بر میزان حمایتهای ما از حزب الله نیز خواهد افزود.

حزب الله لبنان شب گذشته در بیانیه ای، اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به یک گشتی نیروهای مقاومت در قنیطره در جنوب سوریه را اعلام کرد که شامل اسامی زیر بود:

1ـ شهید محمد احمد عيسى "ابو عيسى"، متولد عربصالیم، 1972 میلادی، متاهل و دارای چهار فرزند

2-شهید جهاد عماد مغنیه ملقب به جواد، متولد طیردبا، 1989 میلادی، مجرد

3-شهید عباس ابراهیم حجازی معروف به سید عباس، متولد 1979 میلادی، متاهل و دارای چهار فرزند

4-شهید محمد علی حسن ابوالحسن معروف به کاظم، متولد عین قانا، سال 1985 میلادی، مجرد

5-شهید غازی علی ضاوی معروف به دانیال، متولد الخیام، سال 1988 میلادی، متاهل و دارای یک فرزند

6-شهید علی حسن ابراهیم معروف به ایهاب، متولد یحمرالشقیف، سال 1993 میلادی و مجرد

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: حزب ا , , , لبنان ، نماد مقاومت اسلامی ,



بازدید : 1048
نویسنده : کامران وزیری

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: مقابل امارات بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

خبرگزاری فارس: قوچان‌نژاد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم/ روحیه تیمی باید برای آینده هم حفظ شود

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از استرالیا، رضا قوچان‌نژاد پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، همان طور که کی‌روش گفت امارات بازی خیلی خوبی ارائه کرد و بازیکنان ما هم به معنی واقعی روحیه تیمی خوبی داشتند.

وی ادامه داد: تک تک بازیکنان روحیه تیمی خوبی دارند، اما باید تمرکز خود را برای بازی‌های آینده حفظ کنیم و منتظر بازی‌های بعدی خواهیم بود.

وی در مورد کیفیت زمین جمن تصریح کرد: بهترین زمینی که بازی کردیم این نبود اما زمین از این بدتر هم زیاد دیدیم. کیفیت زمین چمن توجیهی نمی‌داد که بازی خود را با تمام قوا انجام ندهیم. ما نباید چشم‌پوشی کنیم از عملکرد بازیکنان جوان، به آنها تبریک می‌گویم و خوشحالم.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: تیم ملی فوتبال , جام ملتهای آسیا , ایران , امارات , قوچان نژاد ,



بازدید : 1115
نویسنده : کامران وزیری

انواع سامانه های موشکی کوتاه برد نصر، میان برد نور و دوربرد قادر و قدیر از رادارهایی مشابه و یا دوربردتر از خانواده افق، برای کشف اهداف و انتخاب هدف مناسب، استخراج مختصات هدف منتخب و انتقال آن به موشک استفاده می کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران،رادارهای دریایی به عنوان وسائل ناوبری، تعیین موقعیت شناورها نسبت به خطوط ساحلی و نیز رؤیت کشتی های دیگر به کار گرفته می شوند. در این رادارها امواج با استفاده از خاصیت های فیزیکی خاصی به جای طی مسیر مستقیم، روی سطح منتشر شده و در واقع مسیر انحنای سطح را می پیمایند. به همین دلیل امکان استفاده از آنها در مسافت های خارج از خط دید وجود دارد. 



 

:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر ، نیروی دریایی راهبردی ,



بازدید : 1011
نویسنده : کامران وزیری
امام معصوم، خورشید آسمان حیات معنوی بشر است و طلوع و غروب ایشان در صحنه حیات بشر تابع قواعدی شبیه قواعد طبیعی خورشید است اگر مقوله غیبت و ظهور حضرت به طور دفعی و بدون هیچ زمینه‌ای واقع شود، مسلماً جوامع بشری تاب این تحول شدید را نخواهد داشت.

اوایل روزهای سال ۱۳۸۰ با جمعی از دوستـــان عازم شهر مقدس قـــم شدیم در ایام حضور در قم با محقق بزرگواری آشنا شدیم که در مورد ظهور و نشانه‌های آن تحقیقات گسترده‌ای انجام داده بود و با استدلال‌های روایی جالب معتقد بود که ظهور بسیار نزدیک است نکات علمی سخنان ایشان، هر شنونده‌ای را به تفکر وامی‌داشت و قضیه فراتر از یک ادعای احساسی و بی‌بنیان بود تا این که در همان ایام توفیق، یارِ جمع دوستان شد و در صبح یک روز بهاری موفق به حضور در بیت علامه حسن‌زاده آملی (حفظه الله تعالی) شدیم و از نزدیک این دانشمند گران‌قدر را زیارت کردیم داستان چگونگی حضور در محضر ایشان و ساعتی که در خدمت معظم له بودیم خود جریانی شیرین و درس‌آموز است که وقت مستقلی برای بیان می‌خواهد که در این مقاله مختصر نمی‌گنجد.

اما آنچه باعث شد آن جلسه برای این حقیر به‌یادماندنی و سرنوشت‌ساز شود مطرح‌شدن ماجرای تحقیق برادر محققمان در مورد ماجرای ظهور و نشانه‌های آن بود آن طلبه فاضل به تفصیل موضوع را برای حضرت علامه شرح دادند و ایشان باادب و حوصله مثال زدنی به دقت به سخنان ایشان گوش دادند همه دوستان حاضر در جلسه لحظه‌شماری می‌کردند تا عکس‌العمل علامه حسن‌زاده را در قبال مسائل مطرح‌شده مشاهده کنند بعد از پایان سخنان برادر بزرگوار، استاد لحظه‌ای تأمل کردند و سپس با خنده شیرین و معناداری به جمع نگاه کرده و با آن لهجه شیرین فرمودند خلاصه عرایض حضرات این است که می‌خواهید بفرمایید که ظهور حضرت نزدیک است؟ با تأیید دوستان ایشان فرمودند: اگر بــــگویم ظــــهور اتفـــاق افتـــــاده چه؟


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اسلام ، شیعه ، بصیرت ، علامه حسن زاده آملی ,



بازدید : 469
نویسنده : کامران وزیری

 

دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی دوکلمه‌ای به صهیونیست‌ها هشدار داده و اعلام کرده است "پناهگاه‌هایتان را حاضر کنید."

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پس از حمله روز گذشته نظامیان صهیونیست به عناصر مقاومت و حزب‌الله در بلندی‌های جولان، امروز سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به صهیونیست‌ها تنها به این بسنده کرد که "جهزوا ملاجئکم!" (پناهگاه‌هایتان را حاضر کنید)

این پبام که بدون هیچ توضیحی و به دو زبان عبری وعربی با عکسی از دبیرکل حزب‌الله بر روی خروجی سایت شبکه المنار قرار گرفته، در واقع اعلام جنگ نصرالله به رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: حزب ا , , , ، صهیونیسم ، خانه عنکبوت ,



بازدید : 1365
نویسنده : کامران وزیری
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بر ضرورت مشارکت رئیس جمهوری سوریه در گفتگوهای مربوط به حل بحران این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المنار، ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه باید در میز مذاکرات باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن تمجید از تلاشهای مصر برای حل بحران به پیشرفتهای به دست آمده در میان مخالفان سوری در زمینه گفتگوها اشاره کرد.

وی در واکنش به طرح روسیه تاکید کرد: واشنگتن از هر تلاشی برای حل بحران سوریه حمایت می کند.

هارف درباره طرح های روسیه درباره سوریه بیان کرد: هر تلاشی برای حل سیاسی بحران و تضمین پیشرفت واقعی و دست یابی به راهکار پایدار مفید است.


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , بشاراسد , محور مقاومت ,



بازدید : 1075
نویسنده : کامران وزیری

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین به مردم لبنان و فرانسه به دلیل رخدادهای اخیر در این دو کشور و قربانی شدن چندین تن در حملات تروریستی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به نقل از پایگاه خبری مرآه البحرین، علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور در صفحه رسمی خود در پایگاه اجتماعی توییتر به مردم لبنان به دلیل انفجارهای اخیر در طرابلس و همچنین مردم فرانسه به دلیل حمله تروریستی اخیر به نشریه طنز شارلی ابدو که چندین قربانی بر جای گذاشت، تسلیت گفت و همبستگی خود را با مردم این دو کشور اعلام کرد.

 

اخیرا در دو انفجار در طرابلس لبنان 11 تن کشته و 50 تن زخمی شدند. همچنین هفته گذشته افراد مسلح به نشریه طنز شارلی ابدو در پاریس حمله کردند که در این حمله نیز چند تن کشته و زخمی شدند.

علی سلمان هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و این پیام را از زندان فرستاده است. بازداشت سلمان با اعتراضات گسترده‌ای در داخل و خارج از بحرین مواجه شده است.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: بحرین , توطئه آل خلیفه , خباثت آل سعود , مقاومت مردمی ,



بازدید : 1128
نویسنده : کامران وزیری
پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره‌ی احکام ارتباط بین صاحبان مذاهب و ادیان

پایگاه khamenei.ir پاسخ به سؤالات شرعی درباره‌ احکام ارتباط بین صاحبان مذاهب و ادیان را مطابق با فتاوای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با بیان حجت‌الاسلام‌ فلاح‌زاده منتشر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی باشگاه خبرنگاران؛پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(KHAMENEI.IR) همزمان با فرارسیدن هفته وحدت طی فراخوانی اعلام کرد به پرسش‌های شرعی مخاطبان که درباره احکام ارتباط بین صاحبان مذاهب و ادیان است، پاسخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده -عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ داده‌اند که در ادامه متن و فیلم پاسخ‌ ایشان به این سؤالات ارائه می‌شود:

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری،پاسخ به سوالات شرعی ,



بازدید : 563
نویسنده : کامران وزیری

یک پایگاه اینترنتی آمریکایی در گزارشی نوشت که ایران علاوه بر سامانه‌های پدافندی، تولید انبوه جنگنده‌های بومی، پهپادهای انتحاری را آغاز کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سامانه‌های پدافندی، شروع به تولید انبوه جنگنده‌های بومی، پهپادهای انتحاری و رادارگریز را کرده است.
 
این پایگاه خبری  نوشت: "مقام‌های ایرانی از قابلیت سامانه دفاع موشکی ملی خود که "گنبد آهنین واقعی" نام گذاری شده، خبر می‌دهند."
 
در این گزارش همچنین آمده است: "سران سیاسی و نظامی ایران اخیرا در اظهاراتی از آغاز تولید انبوه جت‌های جنگنده ،پهپادهای انتحاری و آنچه "اولین پهپاد رادار گریز جهان" نامگذاری شده، خبر داده‌اند."
 
 واشنگتن فری بیکن در ادامه نوشت، ایران در ماه اوت سال گذشته خبر از عزم خود در ساخت سامانه موشکی شبیه به گنبد آهنین اسرائیل که مجهز به موشک‌های دفاع هوای برد متوسط و بلند است، داده بود.
 
این پایگاه افزود: ایران همزمان با ادامه گفتگوهای هسته‌ای با غرب، تجهیزات نظامی نیز تولید می کند.

:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ایران اسلامی،اقتدار ملی،سامانه واقعی گنبد آهنین ,