<«اف بی آی» از قدرت سایبری ایران می‌هراسد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1081
نویسنده : کامران وزیری

یک وبگاه آمریکایی در گزارشی با اشاره به گزارشاتی درباره عملیات‌های سایبری ایران نوشت که پلیس فدرال آمریکا از قدرت سایبری ایران می‌هراسد.

خبرگزاری فارس: «اف بی آی» از قدرت سایبری ایران می‌هراسد

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وبگاه «فودزیلا» در گزارشی تحت عنوان «اف بی آی» از ایران می‌هراسد به گزارش‌های اخیری اشاره کرد که هکرهای ایرانی یک حمله سایبری علیه آمریکا به راه انداخته است.

روز گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه اف بی آی مدعی شده که هکرهای ایرانی شرکت های دفاعی، آموزشی و انرژی ایالات متحده را مورد حمله قرار داده‌اند و ایرانی‌ها عملاً یک نبرد سایبری را بر ضد آمریکا به راه انداخته‌اند.

فودزیلا با اشاره به این مسئله ادامه داد که دولت آمریکا نگران است که شبکه‌های الکترونیکی این کشور در حملات سایبری هکرهای ایرانی هک شود.

این گزارش می‌افزاید، پلیس فدرال آمریکا موسوم به «اف بی آی» به تجار آمریکا هشدار داده است تا در مقابل عملیات‌های هکری ایران که پیمانکاران دفاعی، شرکت‌های انرژی و نهادهای آموزشی را هدف می‌گیرد، به حالت آماده باش درآیند.

شرکت امنیت سایبری «کلاینس» هفته گذشته هشدارهای مشابهی را صادر کرد. این شرکت بر این باور است که ایران سازمانهای زیرساختی مهم در سراسر جهان را هدف قرار داده است.

این شرکت مدعی شد که بیش از 50 قربانی عملیات سایبری تحت عنوان «عملیات ساطور» (Cleaver) در 16 کشور کشف شده است که یکی از این قربانیان آمریکا بوده است.

«استوارت مک کلور» مدیر اجرایی کلاینس می‌گوید که هشدار اف بی آی نشان یم‌دهد که کمپین حملات سایبری ایران احتمالاً بزرگتر از آن چیزی است که در تحقیقات این شرکت فاش شده است.


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ایران مقتدر , قدرت سایبری ,



بازدید : 1047
نویسنده : کامران وزیری

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بر پایبندی این جنبش بر آرمان‌های فلسطینی و عدم کناره گیری از آن تاکید کرد و گفت: جنبش حماس هیچ گاه در امور کشورهای عربی مداخله نکرده و نخواهد کرد اما خواهان برقراری روابط خوب با تمامی طرف‌هاست.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در مصاحبه با روزنامه فلسطینی "الرسالة" و به مناسبت بیست و هفتمین سالروز تاسیس جنبش حماس در خصوص ارزیابی‌ مرحله کنونی در فلسطین تاکید کرد: ما در حال حاضر در مرحله بسیار پیچیده‌ای چه در فلسطین، چه منطقه و چه عرصه بین‌المللی قرار داریم. حماس نیز در سایه تحولات سیاسی مختلف در مرحله تاریخی مهمی قرار دارد و مراحل سخت و پیچیده‌ای را پشت سر گذاشته است به ویژه اینکه ما به تازگی از جنگ و حمله اسرائیل به غزه پیروز خارج شدیم و در تاریخ جنبش خود پیروزی‌های منحصر به فردی را ثبت کردیم.

 وی گفت: بسیاری از ناظران و تحلیل‌گران سوال می‌کنند که آیا حماس پایدار خواهد ماند و استراتژی و برنامه سایسی خود را حفظ خواهد کرد. کسانی که پیش بینی می‌کنند حماس تسلیم خواهد شد یا رویه خود را تغییر خواهد داد در توهم به سر می‌برند چرا که حماس توانایی‌های خود و چالش‌ها و محیطی را که در آن است به خوبی می‌شناسد. حماس در برنامه سیاسی خود امتیازاتی نمی‌دهد که به آرمان‌های ملی و حقوق مردم فلسطین آسیب برساند و برنامه اصلی حماس مقاومت در برابر اشغالگری، آزادی مقدسات و حفظ دستاورد ملی خود است و اینکه در صفی واحد با دشمن وارد جنگ شویم. آرمان‌های ما تغییر نمی‌کند. سیاست‌ها تغییر می‌کنند اما آرمان‌ها و حقوق نه.

 مشعل در خصوص روند روابط و ائتلافات حماس در منطقه گفت: ائتلاف‌های حماس و روابط سیاسی این جنبش در اصل از اصول ثابتی ناشی می‌شود. ما مساله و آرمان‌هایی داریم که از جمله آن‌ها مقاومت در برابر اشغالگری است. مساله فلسطین در حال حاضر مساله جهان عرب و اسلام است و اسرائیل خطری برای منطقه محسوب می‌شود. همه این مسائل ما را وامی‌دارد تا روابط و ائتلاف‌هایی داشته باشیم که معیار آن خدمت به مردم و مساله فلسطین باشد. اما ما قبول می‌کنیم که کسی در تصمیمات و امور ملی مان مداخله کند. اما سیاست‌های خود را در برخورد با دیگران تغییر نمی‌دهیم و در امورشان مداخله نمی‌کنیم تنها برای خدمت به مساله فلسطین با دیگران روابط برقرار می‌کنیم و به همگان می‌گوییم که بیایید تا بر مساله مرکزی فلسطین متحد شویم. ما خواهان حفظ امنیت ملی عرب و در راس آن مصر هستیم.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: فلسطین , دردمشترک جهان اسلام , حماس , روابط راهبردی ,



بازدید : 1065
نویسنده : کامران وزیری
بیش از 19 میلیون زائر تاکنون خود را به کربلای معلی رسانده‌اند و استاندار این شهر این جمعیت را در طول تاریخ بی‌سابقه ذکر کرده است.
 
خبرگزاری فارس: جمعیت زائران از 19 میلیون فراتر رفت/ سیدعمار حکیم: جمعیت میلیونی، پیام مهمی به داعش دارد/ قدردانی مرجعیت از مسئولان برگزاری مراسم اربعین

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، حضور بیش از 19 میلیون زائر تا این لحظه در کربلای معلی، مسئولان عراقی را با حیرت مواجه کرده است.

در حالیکه تهدید امنیتی امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، اما نه تنها مانعی برای حضور نبوده، بلکه اشتیاق زیارت امام حسین (ع) در روز اربعین را دو چندان کرده است.

به گفته منابع عراقی در 24 ساعت آینده تعداد بیشتری از زائران خود را به کربلا خواهند رساند.

به گزارش پایگاه خبری فرات نیوز، از 60 کشور مختلف دنیا در کربلا حضور دارند که عمده زائران خارجی علاوه بر ایران، زائرانی از کویت، عربستان، بحرین، اردن، سوریه، الجزائر، تونس، و مصر و برخی کشورهای دیگر آفریقایی هستند.

در همین حال، سیدعمار حکیم دبیر کل مجلس اعلای اسلامی عراق، به هنگام بازدید از دسته‌های عزاداری در کربلا، به خبرنگاران گفت: «حضور میلیونی زیارت کنندگان اربعین، پیام سیاسی روشنی به داعش دارد؛ دوست داران اهل بیت (علیهم السلام) همیشه آماده هستند و حضور دارند.»

19 میلیون زائر تاکنون

«جمال الدین الشهرستانی»، مسئول روابط عمومی آستان مقدس حسینی در اظهاراتی خبری اعلام کرد: «شمار زائران عراقی که خود را به کربلا رسانده اند بالغ بر هفده میلیون زائر است. این در حالی است که تاکنون بیش از دو میلیون زائر غیرعراقی هم وارد عراق شده و خود را به کربلا رسانده اند.»

الشهرستانی گفت: «220 هزار زائر غیرعراقی هم از طریق هوایی و به مقصد فرودگاه‌های نجف، بغداد و بصره خود را به عراق رساندند و سهم فرودگاه نجف با 135 هزار زائر بیش از بقیه بوده است. شمار زائران ایرانی تا به امروز جمعه بالغ بر یک میلیون و 650 هزار تن بوده است.

«آمال الدین الهر» استاندار کربلا هم شمار زائران را تا ظهر امروز، بیش از 18 میلیون زائر اعلام کرده بود. وی در گفت‌و‌گو با السومریة نیوز، ورود این تعداد زائر را در طول تاریخ زیارت امام حسین (ع) بی‌سابقه توصیف کرد.

 

 

تشکر مرجعیت

آیت‌الله عبدالمهدی الکربلائی، امام جمعه امروز شهر کربلا و نماینده‌ آیت‌الله سیستانی با تشکر از همه مسئولان و طرف‌هایی که در تسهیل برگزاری مراسم اربعین سهیم هستند، گفت: در برابر افزایش زائران، باید با برنامه ریزی درست و دقیق و استفاده از مکانیزم‌های امنیتی جدید پیش برویم تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: اربعین , شور حسینی , عظمت شیعه ,



مراقب باشیم خوابمان نبرد!
نوشته شده در 17 / 9 / 1393
بازدید : 1086
نویسنده : کامران وزیری

http://s5.picofile.com/file/8155346726/siud6KKw_535.jpg

مراقب باشیم پشت سنگرها خوابمان نبرد

هميشه امكان ضربه زدن از سوي دشمنان انقلاب و دشمنان ايران اسلامي هست حتي در بهترين شرايط .هميشه كمين دشمن را در نظر داشته باشيم .غفلت از اينكه ممكن است به حركت عمومي ملت ايران ضربه اي وارد شود ، چيز خطر ناكي است .هوشيار باشيد .

اين همان توصيه ي امير مؤمنان سلام اللّه عليه است كه فرمود :«و من نام لم ينم عنه »
در عرصه زندگي سياسي دچار خواب آلودگي نشويم در پشت سنگرها خوابمان نبرد .


اگر تو خوابت برد ، بايد بداني كه دشمن ممكن است بيدار باشد . (امام خامنه ای)
 


:: موضوعات مرتبط: نظامی , مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ایران مقتدر ،فرماندهی معظم کل قوا ،بصیرت دینی وسیاسی ,



بازدید : 1138
نویسنده : کامران وزیری

زمانه عجیبی است !
برخی مردمان امام گذشته را عاشقند،نه امام حاضر را !
میدانی چرا ؟!
امام گذشته را هرگونه که بخواهند تفسیر میکنند،
اما امام حاضر را باید فرمان ببرند.
و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اسلام،ولایت،نفاق،فتنه ,



بازدید : 1217
نویسنده : کامران وزیری

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور هرگونه تهدید خارجی را با شدت تمام پاسخ می‌دهد و متجاوز را پشیمان می‌کند.

 

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با وابستگان نظامی در تهران که به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی صورت گرفت، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی از آزمون علمی سختی سربلند بیرون آمد و در جنگ تحمیلی توان دریایی عراق را ناکارآمد کرد.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح کشورمان آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات داشته و هرگونه تهدید خارجی را با شدت تمام پاسخ می‌دهد و متجاوز را پشیمان می‌کند.

سیاری ادامه داد: ما به لحاظ تحریم‌هایی تاکنون نیز ادامه دارد و به دلیل نیاز عملی نیروی دریایی ارتش خودکفایی را آغاز کردیم و متخصصان داخلی دست به کار شدند و شناورها و زیردریایی‌های کلاس غدیر و فاتح را تولید کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این نیرو حضور مقتدرانه‌ای در آب‌های آزاد به واسطه ناوگرو‌ه‌های خود دارد.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش آمادگی دارد در راستای تأمین صلح و امینت در آب‌های دوردست با نیروهای دریایی کشورهای دوست همکاری داشته و آن را گسترش دهد و همچنین میزبان ناوگروه‌های کشورهای دوست باشد. همانطور که روابط متقابلی با نیرو دریایی کشورهای عمان، پاکستان، هند، چین و روسیه داریم.

سیاری تأکید کرد: اگر امروز نیروی دریایی ارتش از آبراهها و گلوگاه‌های استراتژیک جهان و دریاهای دوردست عبور می‌کند و برای حفظ امنیت خطوط کشتیرانی قدم برمی‌دارد به دلیل این است که حفظ امنیت برای جامعه بین‌المللی را از افتخارات خود می‌داند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش آمادگی دارد تا ناوگروه‌های خود را به هر نقطه‌ از اقیانوس‌های جهان اعزام کند، گفت: از همین‌جا تمایل نیروهای مسلح کشورمان به همکاری و توسعه و گسترش روابط و مناسبات نظامی با کشورهای دوست را اعلام می‌کنیم.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی دریایی راهبردی ,



بازدید : 1043
نویسنده : کامران وزیری

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: تست‌ها و بُردهای موشکی ایران متناسب با تهدیدات است و هیچ انحرافی به سمت سلاح‌های غیرمتعارف ندارد.

خبرگزاری فارس: توان موشکی ایران «نظارت‌بردار» نیست/ بُرد موشک‌ها متناسب با تهدیدات است

 

 به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پدافند هوایی که در دانشگاه پدافند انجام شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تستها و بُردهای موشکی ایران متناسب با تهدیدات است و هیچ انحرافی به سمت سلاح های غیر متعارف ندارد.

وی تاکید کرد: این موضوع از سوی بیگانگان «نظارت بردار» نبوده و نیست.

شمخانی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) را یک مرکز عملیاتی دانست که قدرت بازدارندگی را به همراه سایر نیروها پیش می‌برد.

وی ادامه داد: این قرارگاه دستاوردهای خوبی را با کمک دانشگاهها و مراکز نظامی به دست آورده و در همه نقاط مورد نیاز پدافند نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمنان ناهمطراز ایران از قدرت بالایی در حوزه هوایی برخوردارند، گفت: ما نیز در خصوص پدافند هوایی راه درازی در پیش داریم.

 شمخانی تصریح کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) آسمان ایران را امن کرده و امروز فضای جمهوری اسلامی، امن‌ترین فضا برای پروازهای غیر نظامی است.

وی گفت: در حال حاضر هیچ تهدید نظامی در آتیه نزدیک نمی‌تواند برای ایران باشد نه اینکه نخواهند، بلکه نمی‌توانند و این اقدام هزینه سنگینی برایشان دارد لذا این را از دستور کارهای خود خارج کرده‌اند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در حوزه پدافنند هوایی، توان شناسایی اهداف به خوبی توسعه یافته و در افزایش توان موشکی نیز کار جدی شده است، تاکید کرد: توان موشکی ایران مثل توان هسته‌ای، ذاتی، بومی، خوداتکا و خودکفاست و این توان مانند صنعت هسته ای به دنبال اقدامات صلح آمیز است.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , پدافند هوایی , دفاع ملی ,



بازدید : 1124
نویسنده : کامران وزیری

حضرت آیت الله خامنه‌ای روحیه مقاومت و ایستادگی را مایه آبرو و اعتبار نیروهای مسلح خواندند و خاطرنشان کردند: نیروی دریایی باید با افزایش روزآمد آمادگی ها و توانایی های نظامی، و همچنین تقویت انگیزه‌های ایمانی و روحیه فداکاری، نقش بزرگ و مهم خود را در حفظ امنیت ملی و دفاع عمومی و حفاظت از حصار مستحکم کشور استمرار دهد.

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، تقویت روزافزون روحیه ی عزم و آمادگی برای فداکاری را ضروری برشمردند و گفتند: درس قرآن کریم به ما این است که اگر ایمان قوی و روحیه ایستادگی وجود داشته باشد، حتی با امکانات و تجهیزات محدود نیز امکان غلبه و پیروزی بر دشمن وجود دارد.

 ایشان با اشاره به مرزهای گسترده آبی کشور و سرمایه‌گذاری وسیع دشمن در این منطقه، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح ما باید بدون در نظر گرفتن محاسبات سیاسی، آمادگی های خود را دائماً افزایش داده و با شناسایی خلأهای خود و همچنین بررسی امکانات و نقاط ضعف دشمن، برنامه‌ریزی های راهبردی انجام دهند.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای، دوران صلح را فرصت مغتنمی برای خدمت نیروهای مسلح در بخش های علمی، سازندگی و افزایش بازدارندگی خواندند و گفتند: مسئله آبادسازی سواحل مکران نیز جزء همین کارهای اساسی است که باید با همکاری دولت، برنامه‌های مورد نظر در این منطقه با سرعت بیشتری دنبال شود.

 فرمانده کل قوا در پایان سخنان خود با اشاره به فداکاریهای نیروی دریایی در مقاطع مختلف بخصوص در دوران دفاع مقدس، افزودند: نیروی دریایی هم برای نیروهای مسلح و هم برای کشور مایه آبرو و عزت بوده و یاد شهدای این نیرو از جمله شهدای فداکار ناوچه پیکان همواره در تاریخ این کشور ماندگار خواهد بود.

 پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن گرامیداشت سالروز هفتم آذر گفت: ارتقای آمادگی رزمی و توان رزمی نداجا، افزایش سطح ایمنی، تمرکز بر آموزش های علمی، اثبات اقتدار نیروی دریایی در عرصه عمل و انتقال فرهنگ اسلامی ایرانی به آن سوی مرزهای سرزمینی، حضور اثربخش در آب‌های آزاد و کمک به کشتی های سایر کشورها و استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران با هدف آباد سازی منطقه از جمله اقدامات و برنامه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی دریایی راهبردی , رهنمودهای ف , معظم کل قوا ,



بازدید : 1040
نویسنده : کامران وزیری

رهبر انقلاب عالمی را «ستاره آسمان شیعه» می خوانند که حضورش در بحرین تنها پناه مردم بی دفاعی است که هر روز مورد هجوم نظامیان آل خلیفه و آل سعود قرار می گیرند.

خبرگزاری فارس: رهبر قیام مردم بحرین کیست؟/ کسی که رهبر انقلاب او را «ستاره آسمان شیعه» می‌دانند

 

 

گروه سیاسی _ خبرگزاری فارس: شاید 77 سال پیش هیچ کس فکر نمی کرد کودکی که در یک خانواده ماهیگیر در حومه منامه متولد شده، تبدیل به یک ستاره شود؛ ستاره ای که ساکنان کاخ شیخ نشین منامه را همیشه از وجود خود نگران کند.

«شیخ عیسی قاسم» برجسته ترین عالم شیعه در بحرین است؛ عالمی که به عقیده بسیاری از تحلیل گران، قلب های مردم بحرین با انگشت او جهت می گیرد.

نام شیخ اما در ایران بیشتر با شروع قیام مردم بحرین علیه آل خلیفه شناخته شد؛ آنجایی که مردم شیخ سفید مویی را می دیدند که با حرارت علیه جنایات آل خلیفه با همراهی آل سعود سخنرانی می کند و مردم رنج دیده این کشور را به دفاع در برابر جنایات این رژیم فرا می خواند.

 جایگاه شیخ عیسی قاسم در بحرین به گونه ای است که 4 سال گذشته از آغاز قیام مردم بحرین تا کنون |آل خلیفه هیچگاه جرات دستگیری و زندانی کردن وی را نداشته است، اما طی یک سال و نیم گذشته دوبار به منزل این رهبر دینی بحرین حمله کرده و به خانواده و فرزندان شیخ جسارت کرده است.

نکته قابل توجه آنکه در یورش سال گذشته و همچنین یورش روز گذشته به منزل شیخ، در زمانی انجام شد که شیخ در منزل حضور نداشت و این نشان دهنده ترس حاکمان آل خلیفه از جسارت مستقیم به این عالم بحرینی است.

در این میان بررسی ابعاد زندگی و جایگاه شیخ عیسی قاسم می تواند جایگاه این عالم بزرگ را هرچه بیشتر نمایان کند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: بحرین ، فتنه آل خلیفه و آل سعود ، شیخ عیسی قاسم ،«ستاره آسمان شیعه» ,



بازدید : 1154
نویسنده : کامران وزیری

شهر فرگوسن برای دومین شب پیاپی پس از اعلام حکم پرونده «مایکل براون» شاهد اعتراضات گسترده بود و تظاهرات‌ ضدنژادپرستی به دیگر شهرهای آمریکا نیز کشیده شد.

خبرگزاری فارس: تظاهرات در ۱۲۰ نقطه آمریکا/ بازداشت ۴۵ نفر از معترضان فرگوسن/ پاریس سرکوب معترضان را محکوم کرد/افسر قاتل شغل خود را از دست نمی‌دهد/مسکو: حوادث فرگوسن نشانه استاندارد دوگانه آمریکا

 

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معترضان به حکم دادگاه پرونده قتل «مایکل براون» روز سه‌شنبه بار دیگر به خیابان‌ها آمده و تجدید نظر در حکم اعلام‌شده از سوی دادگاه را خواستار شدند.

 براون نوجوان سیاه‌پوستی بود که چند ماه پیش در شهر فرگوسن ایالت میسوری آمریکا به دست یک افسر سفید پوست کشته شد. اعتراضات گسترده به نحوه قتل وی و پس از آن سرکوب پلیس شهر، که به واسطه تجهیزاتی که از وزارت دفاع گرفته به یک ارتش شباهت پیدا کرده بود،‌ مدت‌هاست که این شهر کوچک را در مرکز توجه رسانه‌‌های جهان قرار داده است.


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا , چالش ایدئولوژیک , حقوق بشر!!!!!! ,