<مرگ بر آل سعود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرگ بر آل سعود
نوشته شده در 28 / 6 / 1394
بازدید : 918
نویسنده : کامران وزیری
 

افسران - درود بر شما عرب با غیرت


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: آل سعود،آل فتنه ,



بازدید : 1283
نویسنده : کامران وزیری
 
صدها دانشجوی افسری نیروی نظامی عراق در یک مدرسه نظامی در بغداد به منظور مقابله با عناصر تروریستی داعش سخت‌ترین آموزش‌های نظامی را سپری می‌کنند.

:: موضوعات مرتبط: نظامی , ,
:: برچسب‌ها: دانشجوی افسری , عراق , داعش ,



بازدید : 1063
نویسنده : کامران وزیری
بیشتر مساحت مناطق حیاتی کشور سوریه پس از ۵ سال حملات تروریستی جز بخش‌های مهمی از شهر حلب، در کنترل ارتش سوریه است.
 
خبرگزاری فارس: چند درصد خاک سوریه تحت کنترل ارتش است؟+اینفوگرافی و جدیدترین نقشه

جمهوری عربی سوریه کشوری در جنوب غرب آسیا و در کنار سواحل شرقی دریای مدیترانه است. این کشور از شمال با ترکیه، از شرق با عراق، از غرب با لبنان و دریای مدیترانه و از جنوب با اردن و فلسطین اشغالی همسایه‌ است. دمشق پایتخت سوریه و حلب بزرگترین شهر آن است.

سوریه کنونی در گذشته همراه با کشورهای اردن، لبنان، فلسطین، بخشی از سرزمین شام محسوب می‌شد.

موقعیت سوریه در غرب آسیا و ساحل شرقی مدیترانه در طول تاریخ جایگاهی استراتژیک به این کشور بخشیده‌است.

تقسیم‌بندی جمعیتی سوریه بر اساس مذهب به شرح زیر است:

  مذهب درصد
مسلمان سنی 74
علوی، شیعی 12 امامی و اسماعیلی 13
مسیحی 10
دروزی 3

 

از نظر قومیتی هم اعراب بیش از 90٪ جمعیت سوریه را تشکیل می‌دهند در حالیکه کردها حدود 9٪ جمعیت هستند. ارامنه، ترک‌ها، چرکس‌ها و یهودیان مجموعاً کمتر از 1٪ جمعیت سوریه را تشکیل می‌دهند.


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , قربانی تروریسم تکفیری , خط شکن محور مقاومت ,



بازدید : 1026
نویسنده : کامران وزیری

مسجد الاقصی

رژیم صهیونیستی امروز با چتر حمایتی نظامیان خود و همراهی یکی از وزیران کابینه این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند اقدامی که با واکنش های داخلی و منطقه ای مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ارتش رژیم صهیونیستی امروز در اقدامی که بیش از پیش ماهیت تجاوزکارانه این رژیم را آشکار کرد به مسجد الاقصی یورش برد. تجاوز امروز با همراهی اوری آریل و صهیونیست های افراطی صورت گرفت.

نظامیان صهیونیست در این حمله ضمن درگیری با شهروندان فلسطینی و تیراندازی به سوی آنان، از بمب صوتی و گاز اشک آور برای حمله به فلسطینی ها استفاده شد که بر اثر آن دهها نفر زخمی شدند. این حملات همزمان با سال نو عبری صورت گرفت.

رژیم صهیونیستی در این یورش درب های مسجدالاقصی را به طور کامل بست به طوری که حدود ۵۰ نمازگزار فلسطینی در داخل مسجد محاصره شدند. شدت درگیری ها به حدی بود که برخی از آتش سوزی در مسجد «القبلی» خبر دادند.

رسانه های فلسطین همچون خبرگزاری «سما» اعلام کردند که نظامیان صهیونیست بعد از ظهر امروز نیز یورش به مسجد الاقصی از محور باب المغاربه را از سر گرفتند که بنا بر اعلام شاهدان عینی این تجاوز منجر به درگیری شدید با فلسطینی ها و زخمی شدن بیش از ۱۰۰ فلسطینی شد.

واکنش های داخلی و منطقه ای

هتک حرمت مسجدالاقصی این بار با واکنش های تند داخلی و منطقه ای مواجه شد. «شیخ رائد صلاح» رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی فلسطین در این رابطه اعلام کرد: «آنچه در مسجد الاقصی رخ داد آغاز تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی به صورت عملی است.»

وی اظهار داشت: «هتک حرمت امروز ناشی از سکوت جهان عرب در قبال مسجد الاقصی است.» ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز حمله به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

«خضر عدنان» از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که تجاوز رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی متوقف نخواهد شد مگر اینکه رژیم صهیونیستی مطمئن شود بهای این تجاوز را به به طور سنگین پرداخت خواهد کرد.

«نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی را شدیدا محکوم کرد.

«نافذ عزام» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اظهار داشت که حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی به سکوت کشورهای عربی و اسلامی در نداشتن یک برنامه ویژه برای دفاع از مسجد الاقصی است.

مصر و اردن نیز با صدور بیانیه هایی یورش صهیونیست ها به مسجد الاقصی و نمازگزاران فلسطینی را محکوم کردند.

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی , تعرض به مسجدالاقصی , آغاز شمارش معکوس برای نابودی صهیونیسم , ,



بازدید : 939
نویسنده : کامران وزیری

شهادت امام جواد

اینكه تعداد راویان و اصحاب حضرت جواد(ع) قریب صد و ده نفر بوده ‌اند و جمعاً ۲۵۰ حدیث از آن حضرت نقل شده است به این دلیل است که ایشان شدیداً تحت مراقبت وكنترل سیاسى بود و از طرف دیگر، زود به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، آگاهی های تاریخی درباره زندگی امام جواد(ع) چندان گسترده نیست؛ زیرا افزون بر آن که محدودیتهای سیاسی همواره مانع از انتشار اخبار مربوط به امامان معصوم(ع) می گردید، تقیه و شیوه های پنهانی مبارزه که برای «حفظ امام و شیعیان از فشار حاکمیت» بود، عامل مؤثری در عدم نقل اخبار در منابع تاریخی است. افزون بر آن، زندگی امام جواد(ع) چندان طولانی نبوده است که اخبار فراوانی هم از آن در دسترس ما قرار گیرد.

زمانی که امام رضا(ع) به خراسان برده شد، هیچ یک از اعضای خانواده خود را به همراه نبرد و در آنجا تنها زندگی می کرد و از اخبار مربوط به شهادت امام رضا(ع) چنین بر می آید که امام جواد(ع) آن هنگام در مدینه اقامت داشت و تنها برای غسل پدر و اقامه نماز به آن حضرت در طوس حضور یافت.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: جواد الائمه , معدن جود وسخا , فرزند خلف علی ابن موسی الرضا , امام نهم شیعیان ,



بازدید : 954
نویسنده : کامران وزیری

رژه امدادیرئیس جمعیت هلال احمر برای بازدید از روند برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات امدادی در چهارمین اردوی سراسری نشاط و امید در اردوگاه مهر بندر انزلی حضور می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدامیرمحسن ضیائی عصر یکشنبه برای حضور در چهارمین اردوی سراسری نشاط و امید در جمع دبیران کانونهای دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که در اردوگاه مهر بندرانزلی برگزار می شود، حضور می یابد.

وی همچنین از بخش های مختلف اردوگاه بازدید می کند و سپس در دوره های آموزشی بشردوستانه، بررسی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر و حقوق بشردوستانه حضور می یابد.

ضیائی در نشست فرهنگی دبیران کانون های دانشجویی سازمان جوانان این جمعیت حاضر می شود و  پس از حضور در جمع دبیران کانون های دانشجویی، پیرامون مسائل و مشکلات پیش روی کانون های دانشجویی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر صبح دوشنبه نیز در ورزش صبحگاهی همراه با دبیران کانون های دانشجویی شرکت می کند و سپس مسابقات امدادی با حضور وی برگزار می شود.

اردوی سراسری نشاط  و امید هر ساله با حضور ۶۰۰ تن از دبیران کانون های دانشجویی و جوانان، سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در دو گروه دختران و پسران برگزار می شود و افرادی که عضو سامانه جامع سازمان جوانان هلال احمرهستند، بنابر فعالیت های گسترده ای که در زمینه های مختلف ترویج فرهنگ بشر دوستی و نوع دوستی انجام می دهند از سوی جمعیت هلال احمر استان های مختلف انتخاب و برای شرکت در این اردوها به سازمان جوانان جمعیت هلال احمر معرفی می شوند.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: جمعیت هلال احمر، سرآمد نوع دوستی وخدمت به مردم ,



بازدید : 1024
نویسنده : کامران وزیری

 


:: موضوعات مرتبط: کاریکاتور , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: آل سعود ، آل فتنه ,



بازدید : 1024
نویسنده : کامران وزیری

به گزارش نورنیوز؛ این کشور مرزهای کوچکی با چین و روسیه دارد و از جمعیت 24 میلیون نفری‌اش حدود 64 درصد بی‌دین، 16 درصد پیرو شمن‌باوری کره‌ای، 13 درصد چئوندوی‌باور و 4.5 درصد بودایی هستند. ایدئولوژی خودکفایی را «کیم ایل سونگ»، نخستین رئیس‌جمهور کره شمالی پایه‌ریزی کرد. او پس از مرگش، رئیس‌جمهور ابدی کره شمالی اعلام شد.

کره شمالی تا جنگ جهانی دوم تحت حاکمیت ژاپن بود. پس از شکست ژاپن از آمریکا، کره شمالی تحت حمایت شوروی و کره جنوبی تحت حمایت آمریکا قرار گرفت. پس از فروپاشی شوروی، کره شمالی در انزوای بیشتری فرو رفت. از آن سال‌ها تاکنون قوانین عجیب داخلی و مواضع بین‌المللی خاص این کشور در سایه مرزهای نیمه‌بسته به روی خبرنگاران و توریست‌ها و مردم سایر کشورها، کره شمالی را سوژه گزارش‌های عجیب و غیرقابل باور رسانه‌های دنیا کرده است. اخبار و گزارش‌هایی که بعضی‌هایشان هیچ‌گاه تأیید یا تکذیب نمی‌شوند و در کنار سایر ابهام‌ها از زندگی مردم در این کشور قرار می‌گیرند.

«کیم جونگ اون»، رهبر فعلی کره شمالی، از سال 2012 اداره این کشور را برعهده دارد. اطلاعات اندکی درباره دوران کودکی او وجود دارد و اساساً صحبت کردن درباره خانواده او جرم تلقی می‌شود. در کره شمالی، 8 ژانویه روز تولد رهبرشان تعطیل اعلام شده است. با این حال، دقیقاً مشخص نیست او در سال 1983 به دنیا آمده است یا 1984. مادرش او را از کودکی «ستاره صبح» خطاب‌ می‌کرد. مردم کره شمالی تقریباً تا دو - سه سال مانده به مرگ «کیم جونگ ایل» شناختی از پسرش کیم جونگ اون نداشتند. او سومین پسر کیم جونگ ایل است و تا سال 1998 با نام مستعار در مدرسه‌ای انگلیسی‌زبان در برن سوئیس تحصیل می‌کرد.

زندگی در «بهشت روی زمین» + عکس

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: کره شمالی , زندان بدون مرز , تعبیر وارونه یک رویا!؟ ,



خشم ابلیس!!!
نوشته شده در 21 / 6 / 1394
بازدید : 951
نویسنده : کامران وزیری

 

افسران - تا 25 سال دیگه نیستی ک بخوای حرص بخوری بدبخت   :)))))))

هر چند  با یاری خدای بزرگ تا 25 سال دیگه نیستی  و منطقه  ما از لوث وجود  آلوده تان  پاک می شود , حالا هرچه می خوای حرص  بخور تا بمیری...

 


:: موضوعات مرتبط: بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: رژیم صهیونیستی , نتانیاهو , افول آرمان صهیونیسم , مرگ تدریجی یک رویا! ,



بازدید : 1053
نویسنده : کامران وزیری

آنگلا مرکل

صدراعظم آلمان گفت آلمان و کشورهای اروپایی باید با همکاری آمریکا و روسیه راهکارهای لازم برای حل بحران سوریه را به کار گیرند.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در بین مقامات کشورهای اروپایی گفت آلمان و این کشورها باید با همکاری آمریکا و روسیه راهکارهای لازم در حل بحران سوریه را به کار گیرند.

مرکل در نشست وزیران خارجه کشورهای آلمان، روسیه، فرانسه و اوکراین که برای حل بحران اوکراین در برلین گرد هم آمده اند این اظهارات را بیان کرد. در همین حال وزیر خارجه روسیه در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری با آمریکا در حل بحران سوریه، از برگزاری رزمایش ها در سواحل این کشور ابزار نگرانی کرد.

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی دولتی سوریه از ارسال ۸۰ تن کمک های اولیه از طرف روسیه خبر داد. روسیه اعلام کرده در کنار این کمک ها تجهیزات نظامی نیز برای کمک به دولت سوریه علیه تروریست های داعش ارسال کرده است.

همچنین فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی از تک روی های روسیه در خاک سوریه انتقاد کرد و گفت: امیدواریم روسیه به جنگ داخلی در سوریه دامن نزند.

اشتاین مایر همچنین در یادداشتی که در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد، به توافق هسته ای ایران اشاره کرد که فرصت خوبی برای حل مشکلات سوریه فراهم آورده است. وی افزود: اکنون زمانی است که می توان از کمک ایران، عربستان و ترکیه برای حل بحران سوریه از طریق گفتگوهای مسالمت آمیز استفاده کرد.

گفتنی است باراک اوباما چند روز پیش از حضور نظامی روسیه در خاک سوریه ابراز نگرانی کرده بود. کشورهای غربی اعتقاد دارند کمک به بشار اسد از طرف روسیه موجب تقویت وی و کاهش انگیزه اسد برای مذاکره مستقیم با شورشیان می شود.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: سوریه , قربانی تروریسم تکفیری , خط شکن محور مقاومت ,