<تصاویر دلخراش ترور دادستان زابل
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تصاویر دلخراش ترور دادستان زابل
نوشته شده در 15 / 8 / 1392
بازدید : 1203
نویسنده : کامران وزیری
 

به گزارش  خبرگزاری فارس، موسی نوری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل و راننده وی صبح امروز در مسیر منزل تا محل کار، توسط مهاجمان ناشناس ترور شدند.

 خبرگزاری فارس: تصاویر ترور دادستان زابل

 


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ترور , شهید نوری , داداستان زابل ,



بازدید : 1629
نویسنده : کامران وزیری

محمد قرایی، امید پارادال، امین آبراش، مهدی عارفی، حامد عبدالهی، مهدی زبردست، پژمان شاهوند، حمید لزگی، محمد صادق‌نژاد، احمد لنگری، سعید فتنقریی، مسعود معصومی، سید علی سیادت و محمد سلیمانی، سربازان و مرزبانانی غیور،یک بار دیگر به حماسه و دفاع آبروبخشیدند ودر حافظه تاریخ جاودانه شدند.

خبرگزاری فارس: به احترام سروهای سرخ‌بال سراوان، خبر دار!

 

 

 

خبر پتک بود و برآینه نشست، 14 مرزبان دلاور وطن در دوردست های مرزی ایران اسلامی دروازه ی باغ شهادت را گشودند. چهارده پرستوی سرخبال، آسمان را فتح کردند و افلاکی شدند.

محمد قرایی، امید پارادال، امین آبراش، مهدی عارفی، حامد عبدالهی، مهدی زبردست، پژمان شاهوند، حمید لزگی، محمد صادق‌نژاد، احمد لنگری، سعید فتنقریی، مسعود معصومی، سید علی سیادت و محمد سلیمانی، سربازان و مرزبانانی غیور،یک بار دیگر به حماسه و دفاع آبروبخشیدند ودر حافظه تاریخ جاودانه شدند.

خاطرات ترک خورده‌شان را که مرور می‌کنیم، به پرچم سه رنگ مقدسی می‌رسیم که در دستان سربازانی بی نام ونشان برارتفاعات شرقی مرزهای میهن در اهتزاز است ودفترچه‌ی خاطراتشان که ازقاموس سادگی و سعادت یک سرباز سربه دار حکایت دارد. مارش مقاومت را نواخته‌اند وبه پاس مرزبانی وایستادگی‌شان، همه مردم ایران خبردار ایستاده اند، نعره‌ی شیپورجنگی‌، کوهستان را در نوردیده و شعله پوشان مرزدار در دفاع ازمیهن، پیش فنگ، حماسی و نستوه نظر به راست کرده‌اند. ، همه درپدافندی مصمم و استوار، جیش‌العدل را با شولای شوم سیاهشان به پیش خوانده‌اند. آنان بارها، جنود شیطان را مجبور به پامرغی کرده‌اند، چراکه مزدوران در نقطه‌ی صفر مرزی، ریگی به کفش دارند.

سوراخ پوتین‌ها را جا انداخته‌اند تا در رزم شبانه، آهسته و پاشتری از سیم‌های خاردار بگذرند، تا اهریمنان را از حفره‌های روباه بیرون بکشند. دوش فنگ ودست فنگ، از خط آتش مزدوران گذشته‌اند، رعدآسا، خشم‌آهنگشان را برچهره‌ی پلید حرامی‌ها نواخته‌اند، تا نشان شجاعت ایران زمین باشند تا چکامه‌ی چریک‌های چابکسوار را سروده باشند تا شامگاه شوم راهزنان را ترسیم کنند تا برخوان عرصه‌ی حماسه‌ شان، خوشه‌های امیری و دلاوری روییده باشد؛ چراکه از جمعی شهادت اعزام شده‌اند.

اینک در سوگ آن سرداران بی‌ستاره، اینجا تمام درختان، تمام کوه‌ها به احترامشان تا ابد ایستاده‌اند. به احترام دیده بانان وطن، آن سلحشوران، سربازان سرافراز میهن، آنان که در مرگ سرخشان، آوای هلهله و غرور، درتمام گستره‌ی میهن، طنین افکنده است. بی گمان آنان غرورملی وقاموس حماسه را رقم زدند. پس به احترام سروهای سربه دار سراوان،همه مردم ایران، خبردار!


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , نظامی , امنیتی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: جادوی حماسه , شهادت , ایثار , جوانمردی , شرف , جوان پاک ایرانی ,



ریگی شماره 2 را بشناسید/عکس
نوشته شده در 6 / 8 / 1392
بازدید : 1470
نویسنده : کامران وزیری
 
گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت به شهادت رساندن 14 مرزبان ایرانی را برعهده گرفته است.گروهکی که تروریستی وهابی با نام مستعار «صلاح الدین فاروقی» آن  را رهبری می کند.
 
 مجله مهر: سراوان، حالا برای خانواده 14 مرزبان ایرانی، نام دیگری است. نام شهری که 14 فرزند ایران را از انان گرفته. سراوان جمعه شب بوی خون گرفته بود. درگیری اشرار مسلح با نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران ان قدر شدت گرفت که تا مدت ها صدای شلیک گلوله و رگبار به گوش می رسید. درگیری خونیننی که حین گشت زنی هنگ مرزبانی ایران در محدوده پاسگاه 167 گزبستان سراوان رخ داد و به شهادت 14 مرزبان ایرانی (12 سرباز وظیفه و 2 افسر درجه دار) و زخمی شدن 6 نفر دیگر انجامید.اشرار مسلح البته بلافاصله محل درگیری را ترک کردند و به پاکستان گریختند. بلافاصله در اقدامی متقابل، 16 زندانی از اشرار منطقه، توسط قوه قضائیه اعدام شدند تا مرهمی باشد بر درد خانواده های داغدار این جنایت تروریستی.

حدود 30 ساعت بعد، گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» با انتشار بیانیه ای در صفحه اینترنتی خود، مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفت. گروهکی که سرکرده ان، خود را ادامه دهنده «عبدالمالک ریگی» تروریست معدوم گروهک تروریستی «جندالله» بود. اما ریگی دوم مرزهای شرقی ایران کیست و گروهک او از کجا آمده؟

تروریست های جیش العدل در جلسه ای موسوم به مجلس شورا


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: گروهکهای شیطانی , تفرقه , جیش الظلم , برادرکشی , بیگانه پرستی ,



بازدید : 1366
نویسنده : کامران وزیری
 

 دادستان عمومی و انقلاب اسلامی زاهدان از به دار آویخته شدن 16 نفر از افراد شرور که در حوادث تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان نقش مستقیم داشتند خبر داد.

 

محمد مرزیه در گفتگو با خبرنگار مهر در زاهدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مرزبان هنگ مرزی سراوان که در راه صیانت و پاسداری از میهن اسلامی جام شهادت را سر کشیدند اظهار داشت: تعداد 16 نفر از افراد شرور که در حوادث تروریستی و ریختن خون مردم بی گناه شیعه و سنی استان مشارکت داشتند صبح روز شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

وی گفت: این تعدا از افراد شرور که پیش از این حکم اعدام آنها در مراجع عالی قضایی به تایید رسیده بود بنا بر دلایلی اجرای حکم آنها به تعویق افتاده بود که صبح امروز به مرحله اجرا گذاشته شد.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: جادوی حماسه،اشرار،تروریسم،داداستان زاهدان ,



بازدید : 1532
نویسنده : کامران وزیری

  aa-23.jpg

ترکیه گزارش یک روزنامه آمریکایی مبنی بر این که آنکارا یک شبکه جاسوسی اسراییلی را که در داخل خاک ایران فعال بود به تهران معرفی کرده است، انکار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه واشنگتن پست اخیرا گزارش داد که دولت رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه سال میلادی گذشته در گفت‌وگو با مقامات اطلاعاتی ایران هویت بیش از 10 ایرانی را که در ترکیه با ماموران موساد ارتباط برقرار کرده بودند به مقامات ایران اعلام کرد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، احمد داوود اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه روز پنج‌شنبه گفت که این ادعاها «هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارند».

او تاکید کرد که رییس مرکز اطلاعاتی ترکیه و دیگر مقامات امنیتی این کشور تنها به دولت ترکیه و پارلمان این کشور گزارش می‌دهند.

ادعاهای روزنامه واشنگتن پست، مقامات آنکارا را که پیش از این به خاطر گزارش روزنامه وال استریت ژورنال درباره این که واشنگتن نگران ارائه اطلاعات حساس توسط ترکیه به ایران بود حالت دفاعی گرفته بودند، عصبانی کرد.

برخی دیگر از مقامات ترکیه که خواستند نام‌شان فاش نشود مقاله واشنگتن پست را تلاشی برای بی‌اعتبار کردن ترکیه توسط آن دسته از قدرت‌های خارجی که از افزایش نفوذ ترکیه در خاورمیانه خشنود نیستند، توصیف کردند.

یک مقام ترک که به دلیل حساسیت این موضوع خواست نامش فاش نشود، گفت: ترکیه یک قدرت منطقه‌یی است و برخی کشورها از این مساله خوشحال نیستند. داستان‌هایی مانند این بخشی از یک جنبش کلی است.

رژیم صهیونیستی واکنشی به گزارش روزنامه واشنگتن‌پست نشان نداده است ولی مقامات این رژیم اردوغان را به اتخاذ موضع ضدصهیونیستی در سال‌های اخیر متهم کرده‌اند.

زیو الکین، معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره این گزارش خودداری کرد، ولی گفت که روابط با ترکیه «بسیار پیچیده» است.

وی در گفت‌وگو با رادیو اسراییل گفت: ترکیه یک تصمیم استراتژیک گرفته است تا مدیریت منطقه‌مان را در خاورمیانه به دست آورد و آن‌ها یک کارت ضداسراییلی را انتخاب کرده‌اند تا رهبری‌شان را تقویت کنند.

روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی در سال 2010 رو به وخامت گذاشت، زمانی که کوماندوهای اسراییلی 9 فعال ترک را که در تلاش برای شکستن محاصره نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی بودند، به قتل رساند.

به گزارش رویترز، واشنگتن‌پست در گزارشی که روز پنج‌شنبه منتشر کرد، مدعی شد که ترکیه تعمدا یک حلقه جاسوسی اسراییلی را در اوایل سال 2012 در داخل ایران لو داد و ضربه بزرگی به نهادهای اطلاعات جاسوسی رژیم صهیونیستی زد.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ایران , ترکیه , رژیم صهیونیستی ,



بازدید : 1524
نویسنده : کامران وزیری

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: دزدان دریایی که با حملات متعدد و سنگین سعی در ربودن یک فروند کشتی گازبر ایرانی را داشتند، با حضور ناوگروه این نیرو باز هم ناکام ماندند.

خبرگزاری فارس: مقابله ناوگروه ارتش با دزدان دریایی در ربایش و انهدام کشتی گازبر ایرانی

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار دوم سیاوش جره معاون عملیات نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر افزود: صبح امروز دزدان دریایی که این روزها با حضور مقتدرانه ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در اجرای اقدامات شوم خود دست از پا درازتر ناکام می مانند، ابتدا با چند فروند قایق مسلح وارد عمل شده و یک فروند کشتی گازبر ایرانی را مورد تهاجم قرار دادند که با واکنش سریع تیم عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش مواجه شده و پا به فرار گذاشتند.

وی با بیان اینکه این حادثه در «رأس المکلا» واقع در حوالی خلیج عدن اتفاق افتاد اظهار داشت: دزدان دریایی با تجدید قوا و ارتقا تجهیزات شامل انواع سلاح های سبک و نیمه سنگین، سوار بر یک کشتی تندرو که ماحصل دزدی های سابقشان بود برای بار دوم به سمت کشتی گازبر ایرانی حمله ور شده و به منظور انتقام گیری قصد انهدام آن را داشتند که این بار ناوگروه بیست و هفتم نیروی دریایی ارتش وارد عمل شد و علی رغم آسیب های جزئی که به بدنه کشتی گازبر وارد آمد توانست دزدان دریایی را متواری کند.

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: کشتی گازبر ایرانی در سلامت و تحت اسکورت ناوگروه ارتش ایران مسیر خود را به سمت مقصد ادامه داد.

دریادار دوم جره با تأکید بر اینکه ظرف ماه جاری این سومین درگیری ناوگروه نیروی دریایی ارتش علیه پدیده شوم تروریسم دریایی در آبهای آزاد است گفت: در تمامی این رویارویی ها که همه آنها به لحاظ حجم آتش و تعدد دزدان دریایی سنگین محسوب می شود، توانسته ایم با موفقیت کامل دست دزدان دریایی را از رسیدن به اهداف پلیدشان کوتاه کنیم و با حضور مقتدرانه در فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران از اقتصاد کشور که همان صادرات و واردات است محافظت کنیم.

وی در پایان ناوگروه بیست و هفتم نیروی دریایی ارتش را در اجرای مأموریت ها بسیار موفق عنوان و خاطر نشان کرد: هم اکنون ناو بالگرد بر خارک به منظور کسب آمادگی برای انجام مأموریت مهم دیگری به کشور بازگشته و ناو بالگردبر لارک به عنوان جایگزین آن به همراه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران سبلان در حال گشت زنی در حوالی خلیج عدن و اقیانوس هند هستند.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش،نیروی دریایی،خلیج عدن،مقابله بادزدان دریایی،نجات کشتی ایرانی ,



بازدید : 1513
نویسنده : کامران وزیری

 

رییس سازمان انرژی اتمی از دستگیری چهار خرابکار هسته‌یی خبر ‌داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبر صالحی در نخستین گردهمایی ماموران یگان‌های حفاظتی دستگاه‌های دولتی از دستگیری چهار خرابکار هسته‌یی خبر داد و گفت: در مورد پرونده هسته‌یی با توجه به اقدامات گسترده سیاسی که شاهد آن هستیم، نشانه‌های امیدبخش نسبت به آینده وجود دارد، اما برخی کشورها ساکت نمی‌نشینند، زیرا علاقه‌مند به برون رفت از این ماجرا نیستند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند در این ایام با اقدامات خرابکارانه سد راه این موضوع شوند، گفت: از روزی که به سازمان انرژی اتمی بازگشتم، دستورات ویژه‌ای داده و تمام یگان‌ حفاظتی سازمان مسئول حفاظت از تجهیزات هسته‌یی شدند و نیروی انتظامی و کلیه نیروهای مسلح و اطلاعاتی به صورت منسجم در حال تثبیت امنیت هستند تا جلوی خرابکاری گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه چند وقت پیش در یک تاسیسات، چهار نفر دستگیر شدند که در صدد انجام اقداماتی بودند، گفت: البته این افراد از ابتدا شناسایی شدند و به آنها اجازه داده شد که تا حدی پیش روند و در موقع مناسب دستگیر شدند و در حال حاضر در بازجویی هستند و تا امروز چند مورد رخ داده شناسایی شده و تنها در مورد اخیر چهار نفر دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه دشمن متوسل به خرابکاری است، گفت: متاسفانه از نگاه دشمنان این امر طبیعی است، اما ما هوشیار هستیم و با همراهی و انسجام همه دستگاه‌ها، در حال رصد شرایط هستیم تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

 

صالحی در مورد بدافزارهای اینترنتی گفت: این امر طبیعی است اما اقدامات لازم در مورد شیوع استاکس نت صورت گرفته و از زمانی که این ویروس وارد سازمان انرژی اتمی شده، حفاظت از سیستم‌های کاری ارتقا یافته است و یک یگان تخصصی وظیفه حفاظت را بر عهده دارد.

 

صالحی همچنین در گردهمایی ماموران یگان‌های حفاظت سازمان‌های دولتی از تصویب ساختار فرماندهی یگان حفاظت سازمان انرژی اتمی و اعلام آن به ناجا خبر داد و گفت: به فرماندهی یگان حفاظت این سازمان افتخار می‌کنم و به زودی تغییری در لباس فرم این یگان ایجاد می‌شود.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: سازمان انرژی اتمی , صالحی , خرابکاری هسته ای ,