<هشدار رهبر معظم انقلاب درباره خطرات پیری جمعیت کشور/ ایران ظرفیت 150 میلیون نفر جمعیت را دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1254
نویسنده : کامران وزیری

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی به همایش ملی تغییرات جمعیتی نسبت به خطرات پیری جمعیت کشور هشدار دادند و تاکید فرمودند: بنده همچنان معتقدم کشور ما کشور هفتاد و پنج میلیونی نیست، کشور ما کشور صد و پنجاه میلیونی است.

خبرگزاری فارس: هشدار رهبر معظم انقلاب درباره خطرات پیری جمعیت کشور/ ایران ظرفیت 150 میلیون نفر جمعیت را دارد  

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به همایش ملی «تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه» با اشاره به اهمیت موضوع جمعیّت و ضرورت فرهنگ‌سازی برای اقناع نخبگان در ارتباط با نیاز کشور به افزایش جمعیت، خاطرنشان کردند: مسئله‌ی نمای جوان برای کشور یک مسئله‌ی اساسی، مهم و تعیین‌کننده است و کشورهایی که در دنیا دچار پیری جمعیت شده‌اند به دشواری راه علاجی برای مشکلات ناشی از آن یافته‌اند که لازم است برای حل این مشکل کار علمی، عمیق و اساسی صورت پذیرد.

متن پیام رهبر انقلاب که برگرفته از بیانات ایشان در دیدار اعضای دست‌اندرکار برگزاری همایش ملی تغییرات جمعیتی و نقش آن در تحولات مختلف جامعه در تاریخ 1392/8/6 است، و صبح امروز (پنجشنبه) در این همایش در شهر قم قرائت شد، به شرح زیر است:


:: موضوعات مرتبط: بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: جادوی حماسه , پیام رهبری , کاهش جمعیت , توطئه استکبار ,



از آمریکا می‌ترسید؟
نوشته شده در 2 / 8 / 1387
بازدید : 1428
نویسنده : کامران وزیری
دومین قسمت از مجموعه چندرسانه‌ای عبدصالح، خاطره‌ای از حضرت امام خمینی رحمه‌الله راجع به گروگان‌های آمریکایی به روایت رهبر انقلاب در khamenei.ir منتشر شد.

متن خاطره‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

من و آقای هاشمی و یک نفر دیگر -که نمی‌خواهم اسم بیاورم- از تهران به قم خدمت امام رفتیم تا بپرسیم بالاخره این جاسوسان را چه کار کنیم؛ بمانند، یا نگه‌شان نداریم؛ به خصوص که در دولت موقت هم جنجال عجیبی بود که ما این‌ها را چه کار کنیم!

وقتی که خدمت امام رسیدیم و دوستان وضعیت را شرح دادند و گفتند مثلاً رادیوها این‌طور می‌گویند؛ امریکا این‌طور می‌گوید؛ مسوولان دولتی این‌طور می‌گویند؛ ایشان تأملی کردند و سپس با طرح یک سؤال واقعی پرسیدند: «از امریکا می‌ترسید؟»؛ گفتیم نه؛ گفتند پس نگه‌شان دارید!

بله، آدم احساس می‌کرد که این مرد خودش از این شُکوه ظاهری و مادی و این اقتدار و امپراتوری مجهز به همه چیز، حقیقتاً ترسی ندارد. نترسیدن او و به چیزی نگرفتن اقتدار مادی دشمن، ناشی از اقتدار شخصی و هوشمندانۀ او بود. نترسیدن هوشمندانه، غیر از نترسیدن ابلهانه و خواب‌آلوده است؛ مثلاً یک بچه هم از یک آدم قوی یا یک حیوان خطرناک نمی‌ترسد؛ اما آدم قوی هم نمی‌ترسد؛ منتها انسانها و مجموعه‌ها در قوّت خودشان دچار اشتباه می‌شوند و قوّتهایی را نمی‌بینند.

بیانات در دیدار اعضای دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت ۱۳۷۸/۱/۲۸

 


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: امام خمینی(ره) , آیت ا , , , خامنه ای , جادوی حماسه ,



بازدید : 1232
نویسنده : کامران وزیری

 

آیت‌الله خامنه‌ای در سال 68 و در مقام رئیس‌جمهور ایران به چین سفر کردند؛ در این سفر، ایشان به دور از تشریفات مرسوم دیپلماتیک به یک رستوران عمومی با غذای حلال مراجعه کردند.

خبرگزاری فارس: تصویر دیده نشده آیت‌الله خامنه‌ای در سفر به چین

 

به گزارش سرویس فضای مجازی

خبرگزاری فارس،‌ سایت دیدبان نوشت: آیت الله خامنه ای در سال 68 و قبل از رحلت حضرت امام خمینی (ره) به عنوان رئیس جمهور کشور ایران به چین سفر کردند. در این سفر که به منظور پیگیری همکاری های فیمابین در عرصه سیاسی و اقتصادی صورت گرفته بود، ایشان برای صرف غذا از تشریفات معمول و مرسوم دیپلماتیک پرهیز کرده و به یک رستوران عمومی مراجعه می کنند.

با توجه به اینکه در کشور چین غذاهای مختلفی پخت و پز می شود که با احکام اسلامی همخوان نیست، آیه الله خامنه ای و تیم همراه تصمیم می گیرند به رستوران عمومی «المطعم الاسلامی» که فقط غذای حلال تهیه و آماده می کند بروند. 

مدیریت این رستوران زمانی که متوجه حضور یک هیأت عالی رتبه سیاسی در این مکان می گردد غذای ویژه ای آماده می کند که آیت الله خامنه ای ضمن تشکر، از پذیرش آن امتناع می کند و همان غذای معمولی را که همه مردم از آن تناول می کردند، ترجیح می دهد. این تصاویر برای اولین بار منتشر می گردد:

 

گفتنی است این رستوران که با نام چینی «هونگ بین لوو» فعالیت می کند در یک بخش از نمای رستوران، تصویر فوق را در کنار تصاویر سایر شخصیت های چین و کشورهای دیگر که به این رستوران مراجعه کرده اند، به نمایش گذاشته است. در این تصویر و در کنار حضرت آیت الله خامنه ای، دکتر ولایتی وزیر امور خارجه وقت نیز حضور دارد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: ایران،امام خامنه ای،چین ,



بازدید : 3143
نویسنده : کامران وزیری
 
ما به آمریکایی‌ها بدبینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیرقابل اعتماد ،خودبرتربین ، غیرمنطقی و عهدشکن است.

:: موضوعات مرتبط: بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , دولت آمریکا ,



هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم!!!؟
نوشته شده در 13 / 7 / 1392
بازدید : 1360
نویسنده : کامران وزیری
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به نیویورک فرمودند: ما از تحرک دیپلماسی دولت حمایت می‌کنیم و به تلاش دیپلماسی اهمیت می‌دهیم و از آنچه در سفر اخیر بود، حمایت می‌کنیم؛ البته برخی از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد به نظر ما بجا نبود.
 
 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، هفتمین مراسم مشترک دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا، در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به میدان مراسم، با حضور در محل یادمان شهدای ارتش و قرائت فاتحه، علو درجات شهدا را مسئلت کردند.

فرمانده کل قوا سپس از یگانهای حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانی در این مراسم، ورود به سِلک نیروهای مسلحِ شجاع و نام آور جمهوری اسلامی ایران را، برای جوانان تازه وارد، افتخار آمیز دانستند و با اشاره به لزوم تقویت آمادگی‌ها و استحکام دفاعی نیروهای مسلح در کنار تقویت ساخت درونی نظام اسلامی و وحدت ملی، تأکید کردند: ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می‌کنیم زیرا به دولت خدمتگزار اعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم اما برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود، چون ما دولت آمریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می‌دانیم.


:: موضوعات مرتبط: بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , بی اعتمادی به آمریکا , حمایت ازدولت ,



صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 11 صفحه بعد