<برای چه از اوباما متشکر باشیم؟/ آقایی که آمده چهره‌ واقعی آمریکا را نشان داد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 826
نویسنده : کامران وزیری

رهبری

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس ملت عزیز ایران تأکید کردند: اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می آورد اما عقلانیت در سایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی، فقط به سراب می رسد

به گزارش ایسنا، حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: این آقای تازه‌آمده در امریکا با حرفها و اقدامات خود، حرفهای ۳۸ ساله نظام اسلامی را درباره فساد همه‌جانبه دستگاه حاکم امریکا، علنی و عریان در مقابل افکار عمومی قرار داده است و ملت ایران در روز ۲۲ بهمن پاسخ اقدامات و تهدیدات او را خواهند داد.

در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی همافران با امام خمینی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ انجام شد، رهبر انقلاب اسلامی این حادثه را حادثه ای تعیین کننده در تاریخ انقلاب اسلامی خواندند و افزودند: نیروی هوایی در دوران رژیم طاغوت یکی از نزدیکترین بخش‌ها به نظام سیاسی وابسته به امریکا بود اما رژیم طاغوت، در حالی‌که هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد، از همین بخش سهمگین‌ترین ضربه را خورد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: اصحاب انقلاب، مردم و حتی امام بزرگوار نیز این واقعه عجیب را پیش‌بینی نمی‌کردند و این حادثه در واقع مصداق «رزق لایُحتَسَب» یا روزی غیرقابل انتظار و غیرقابل محاسبه است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: درس و پیام حادثه نوزدهم بهمن سال ۵۷ این است که باید همواره در کنار محاسبات ضروریِ عقلانی و مادی، محاسبات فراتر از مسائل مادی نیز در نظر گرفته شوند.
ایشان خاطرنشان کردند: در طول ۳۸ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ما در مسائل مختلف از جمله دفاع مقدس همواره شاهد یاری خداوند و اتفاقات خارج از محاسبات مادی بوده ایم.
رهبر انقلاب اسلامی لازمه سازندگی و بن‌بست‌شکنی را امید و توکل به خدا و به‌کار بستن عقلانیت در ذیل آن، دانستند و تأکید کردند: اگر به جای این کار، به شیطانها بخصوص شیطان اکبر اعتماد کنیم و عقلانیت را در سایه امید به شیطانها به‌کار ببندیم، نتیجه‌ی آن، سراب است.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ارتش، نیروی هوایی، نیروی الهی، بیعت تاریخی ,



بازدید : 949
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 865
نویسنده : کامران وزیری
جانشین فرمانده کل ارتش از پیگیری‌های مستمر فرماندهی معظم کل قوا درباره ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا خبر داد.
 
پیگیری مستمر فرمانده کل قوا درباره ارتقای معیشت کارکنان آجا
امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش به همراه مدیر عامل بنباد تعاون ارتش و تنی چند از مسئولان در راستای تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر ارتقای سطح معیشت و مسکن کارکنان آجا، از پروژه های در حال ساخت چیتگر ارتش بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.
 
در این مراسم امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از میزان پیشرفت واحدهای مسکونی در حال ساخت پروژه چیتگر، خطاب به مدیرعامل و سایر مسئولین بتاجا گفت: ان شاءلله در سایه تلاش و کار سازندگی مستمر شما و پشتیبانی های سامانه فرماندهی آجا و الطاف حضرت صاحب الزمان (عج) شاهد پیشرفت روزافزون کارهای عمرانی باشیم و بدون شک این کار که برای سربازان آقا امام زمان (عج) انجام می دهید مورد عنایت و الطاف ایشان قرار خواهد گرفت.
 
وی در ادامه سخنانش با اعلام آمدگی جهت کمک به پیشرفت کمی و کیفی پروژه چیتگر خاطر نشان کرد: واقعیت مطلب این است که انتظار کارکنان ارتش از این پروژه بیشتر از این است لذا نقایص این پروژه باید به سرعت مرتفع شود.
 

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندهی معظم کل قوا در خصوص ارتقای سطح معیشت کارکنان آجا تصریح کرد: یکی از مواردی که بنده بطور مرتب به معظم له گزارش می‌کنم، وضعیت پروژه چیتگر می‌باشد و خدمت آقا عرض کردم، این مجموعه‌ای که در حال حاضر مشغول کارند، بسیار فعال و با جدیت در حال سازندگی هستند تا به موقع پروژه‌ها را به افراد ذینفع تحویل کنند. 


:: موضوعات مرتبط: نظامی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: فرمانده معظم کل قوا، معیشت، کارکنان آجا ,



بازدید : 909
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 980
نویسنده : کامران وزیری

خبرگزاری فارس: حادثه بی‌نظیر ۹دی از نمونه‌های قدرت نظام اسلامی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی حادثه بی‌نظیر ۹ دی را از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی خواندند و فرمودند: امروز هندسه تقابل قدرت‌های استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی، و عزم و اراده ملت ایران است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم  رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در ابتدای جلسه درس خارج فقه و در آستانه سالروز حماسه 9 دی 88، با اشاره به دشمنی و کینه‌ورزی عملی مستکبران با حاکمیت اسلام و تلاش آنان برای سلب مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، حادثه بی‌نظیر 9 دی را از جمله نمونه‌های قدرت جمهوری اسلامی خواندند و خاطرنشان کردند: امروز هندسه تقابل قدرتهای استکباری با جمهوری اسلامی در جهت سلب قدرت مادی و معنوی، و عزم و اراده ملت ایران است و در مقابل، باید این قدرت را حفظ و روز به روز تقویت کرد.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص)، دستیابی به خیر و سعادت در جوامع بشری را در سایه برخورداری از قدرت دانستند و افزودند: قدرتهای مستکبر همچون امریکا، سعادت جامعه و آنچه را که «ارزشهای امریکایی» می‌خوانند، در جمع‌آوری ثروت و تسلط بر عالم دنبال می‌کنند، اما اسلام، سعادت بشر را در رسیدن به کمالات انسانی و جریان داشتن فکر و عمل قرآنی در تمام اجزاء جامعه می‌داند.

رهبر انقلاب اسلامی، وجود نظامی برآمده از اسلام و دارای قدرت و نفوذ در مسائل گوناگون منطقه را موجب برانگیخته شدن دشمنی و کینه قدرتهای جهانی خواندند و افزودند: نظام سلطه با هر تفکر و جریان ضد ظلم و تبعیض در دنیا مخالف است، اما زمانی در مقابل جریانی با تمام وجود به معارضه بر می‌خیزد که آن جریان توانسته باشد اقیانوس یک ملت را به حرکت درآورد.

ایشان ریشه توطئه‌ها و دشمنی‌های گوناگون با جمهوری اسلامی را تبلور مخالفت با نظام سلطه در ایرانِ برخوردار از «منابع فراوان طبیعی و انسانی و اقتصادی، حرف و منطق و منبر سیاسی، و ابزار و نیروی لایق نظامی» دانستند و خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی در مقابل این دشمنی‌ها باید بر قدرت خود بیفزاید و علت تأکید مکرر بر افزایش قدرت داخلی و استحکام ساخت داخل نیز همین مسئله است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به لزوم مجهز شدن به انواع قدرت از جمله «قدرت فکری، اقتصادی، اجتماعی و بسیج مردمی» افزودند: به خیابان آمدنِ میلیونها نفر در 22 بهمن با گذشت حدود 40 سال از انقلاب اسلامی، نشانه قدرت نظام اسلامی در بسیج مردمی است که این موضوع در دنیا بی‌نظیر است.

رهبر انقلاب اسلامی، حادثه 9 دی را نمونه دیگری از عناصر قدرت نظام برشمردند و افزودند: در آن حادثه بی‌نظیر، هیچ‌کس دست‌اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابانها کشاند و آن حادثه بی‌نظیر پدید آمد.

ایشان با اشاره به ترفند و خدعه دشمنان در سلب مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی، گفتند: دشمن همچون دزدی است که قصد تصرف خانه را دارد اما این‌طور وانمود می‌کند که دلیل دشمنی، سلاحی است که صاحبخانه برای دفاع در دست دارد و اگر آن سلاح را زمین بگذارد، نزاع تمام می‌شود، بنابراین تلاش می‌کند با حیله‌گری و استفاده از انواع روشها از جمله حرف زدن، شوخی کردن، لبخند زدن، و تشر زدن، صاحبخانه را خلع سلاح کند و به خانه وارد شود.

حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین سعادت و شقاوت را در گروی چگونگی استفاده از قدرت دانستند و در خصوص قدرت ناشی از سلاح هسته‌ای، افزودند: منع سلاح هسته‌ای مبانی بسیار مهم فقهی و عقلانی دارد اما امکان تلاش برای کسب انواع دیگر قدرت در اختیار دولت و ملت قرار دارد.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی و اجتماعی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: رهبر معظم انقلاب، حماسه نه دی ,



هفته وحدت گرامی باد
نوشته شده در 27 / 9 / 1395
بازدید : 960
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 928
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 857
نویسنده : کامران وزیری

با حکم رهبر انقلاب وفرمانده معظم کل قوا انجام شد

انتصاب جانشین فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش

بسته رهبری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان را به سمت جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ کیومرث حیدری را به سمت فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

به گزارش ایسنا، متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد، تجربه و شایستگی، شما را به سمت "جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
ارتقای آمادگی‌های اطلاعاتی و عملیاتی آجا و رفع معضلات معیشت کارکنان در چارچوب تدابیر فرمانده کل، مورد انتظار است.
از تلاش‌های امیر سرتیپ موسوی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۹ آبان ۱۳۹۵   


 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

امیر سرتیپ کیومرث حیدری
به پیشنهاد فرمانده کل ارتش و نظر به تعهّد و سوابق و تجارب ارزنده، شما را به سمت "فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران" منصوب می‌کنم.
تلاش شایسته برای ارتقای تحرّک و کارآمدی یگان‌ها برابر با نیازهای عملیاتی روز، مورد انتظار است.
از تلاش‌های مؤثر امیر سرتیپ پوردستان در دوره‌ی تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۹ آبان ۱۳۹۵


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , ,



نیروی دفاعی ؛ ضامن امنیت کشور
نوشته شده در 21 / 8 / 1395
بازدید : 875
نویسنده : کامران وزیری



عناصر اصلی حفظ امنیت کشور
نوشته شده در 18 / 8 / 1395
بازدید : 839
نویسنده : کامران وزیری