<ظریف: اکنون مناسب‌ترین زمان برای رسیدن به راه‌حل است/متن نیازمند توافق سیاسی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1169
نویسنده : کامران وزیری

وزیر خارجه ایران گفت که متن را تا آنجایی که می‌شده تمیز کردیم و پرانتزها تا آنجا که می‌شده حذف شده و الان متن به توافق سیاسی نیاز دارد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به وین، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری در جمع خبرنگاران در وین با اشاره به مذاکرات جاری در وین گفت: روند مهم و مشکلی است.

*مذاکرات با آمریکا منحصر به موضوع هسته‌ای

ظریف در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره اینکه در گفت‌وگو با آمریکایی‌ها آیا درباره تحولات غزه صحبت کرده‌اید؟ عنوان کرد: مذاکرات منحصر به بحث هسته‌ای بوده است و تصمیم سیاسی که در سطح کشور گرفتیم این است که مذاکرات ما با 1+5 در موضوع هسته‌ای است. ما با سایر اعضای 1+5 رابطه سیاسی و مذاکرات سیاسی دیگری هم داریم. ولی با آمریکا مذاکرات ما منحصر به موضوع هسته‌ای است. موضوع اینقدر مهم و پر پیچ و خم است که تمام فرصت ما را گرفت و البته این گونه نیست که جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و وضعیت در عراق و افغانستان برای ما اهمیت بسیار بالایی ندارد. اما سیاست ما این بوده که در این مذاکرات صرفا روی موضوع هسته‌ای تأکید کنیم.

وی در عین حال گفت که تلاش‌هایی که وزارت خارجه و دولت ایران برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه کاملا مشخص است.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , علمی وفن آوری , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ایران , 1+5 , مذاکرات هسته ای ,



بازدید : 1446
نویسنده : کامران وزیری

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعداد درخشان در دوره دکتری دانشگاه‌ها را اعلام کرد.


 دکترعبدالرحیم نوه ابراهیم در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: 95 درصد مراحل تصویب آیین نامه دکتری طی شده است. آخرین جلسه امروز چهارشنبه با حضور وزیر و اعضای شوری برگزار و نتیجه آن اعلام خواهد شد و تلاش می‌شود تا آیین نامه جدید در سال جاری اجرایی شود.

 وی در مورد شرایط جدید آیین‌نامه دکتری توضیح داد: کسب معدل 17 در مقطع کارشناسی ارشد و معدل 16 در مقطع کارشناسی، فاصله یک سال بین زمان فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری، کسب امتیاز 70 از 100 در جدول، کسب حداقل 10 امتیاز در بخش پژوهش و دارا بودن مدرک زبان از جمله آیلس و تافل و... مورد جدیدی است که به تازگی اضافه شده و از شرایط آیین نامه دکتری است.

 مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم در خاتمه تاکید کرد: آیین‌نامه جدید مشمول فارغ‌التحصیل امسال می‌شود و کسانی که سال گذشته فارغ‌التحصیل شده باشند نمی‌توانند از این آیین‌نامه استفاده کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , ,
:: برچسب‌ها: آزمون دکتری , شرایط جدید پذیرش بدون آزمون ,



بازدید : 1284
نویسنده : کامران وزیری

وزیر خارجه ایران با اشاره به اینکه جزئیات بسته پیشنهادی ایران به غرب محرمانه است تاکید کرد که این بسته متضمن ادامه غنی سازی اورانیوم تا ۵ درصد در خاک ایران است.

خبرگزاری فارس: ظریف جزئیاتی از بسته پیشنهادی ایران به گروه ۱+۵ را مطرح کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر امورخارجه کشورمان در مصاحبه با پایگاه خبری «اینترپرس» از دادن ضمانت‌های فنی به 1+5 برای پرهیز ایران از غنی سازی بیش از 5 درصد خبر داد.

 

ظریف گفت:‌ متغیرهای بسته پیشنهادی ایران به 1+5 به گونه‌ای است که متضمن ادامه غنی‌سازی ایران است ولی در عین حال، ضمانت‌های لازم برای پرهیز ایران از غنی سازی بیش از 5 درصد را نیز ارائه می‌دهد.


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: انرژی صلح آمیزهسته ای , مذاکرات 1+5 ,



بازدید : 1234
نویسنده : کامران وزیری
 
رهبرمعظم انقلاب امروز در دیدار اعضای جهاد دانشگاهی تصریح کردند: شعار "ما میتوانیم" در صدها عرصه گوناگون ثابت شده اما ریشه فرهنگ غلط "ما نمیتوانیم" هنوز وجود دارد.
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار رئیس، مدیران، پژوهشگران و محققان جهاد دانشگاهی، لازمه ادامه صحیح و پرشتاب حرکت علمی کشور را، «کار و مدیریت جهادی» و تقویت روحیه «ما می توانیم» با حفظ جهت گیریهای انقلابی و اسلامی و ترسیم دقیق جایگاه و وظایف، در چارچوب نقشه جامع علمی دانستند و تأکید کردند: هدف گذاری حرکت علمی کشور باید افزایش دانش جهانی از طریق تولید فرآورده های جدید و ناشناخته دانش بشری در چارچوب ارزشهای انسانی، باشد.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار با گرامیداشت «روز جوان»، مهمترین ویژگی جهاد دانشگاهی را برخورداری از نیروی جوان و در عین حال متخصص و دارای تفکر جهادی برشمردند و گفتند: جهاد دانشگاهی، نهادی مهم است زیرا هم با دانشگاه به عنوان سنگر علم و مرکز پیشرفت علمی کشور مرتبط است و هم دارای تلاش جهادی است و در مقابل موانع و مزاحمت ها از حرکت نمی ایستد.

حضرت آیت الله خامنه ای با تأکید بر اینکه پرهیزگاری، نیت الهی و توکل به خداوند متعال، از لوازم تلاش و حرکت جهادی است، افزودند: چنین تفکر و روحیه ای در کارهای علمی، موجب عنایت پروردگار و باز شدن راهها بسوی پیشرفت علمی خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , علمی وفن آوری , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , جهاد علمی , تحقق شعار ما می توانیم ,



بازدید : 1122
نویسنده : کامران وزیری
برخی از شهروندان در دام کلاهبرداران سایبری گرفتار می‌شوند و هستی‌شان به تارج می‌رود اما آیا می دانیم کلاهبرداران از چه شگردهایی استفاده می‌کنند؟
خبرگزاری فارس: آیا می‌دانید چگونه در دام کلاهبرداران سایبری می‌افتید؟

 

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس، رئیس پلیس فتای استان خوزستان در یادداشتی به برخی از این عوامل اشاره کرده است که در زیر می‌خوانید.

از ورود کلاهبردارن به حریم‌خصوصی و درز اطلاعات شخصی کا‌ر آن چنان دشواری نیست بلکه با داشتن اطلاعات و کسب آگاهی به راحتی می‌توان از دام آن‌ها در امان ماند.

اینترنت مانند مزرعه‌ای برای پرورش کلاهبرداران سایبری است. کلاهبردارانی که تلاش می‌کنند در این فضا به اطلاعات شخصی دیگران دست پیدا کنند تا از این راه با اخاذی از قربانیان و یا سرقت اطلاعات حساب بانکی آن‌ها پول هنگفتی به جیب بزنند که آن‌ها برای کلاهبرداری اغلب به وسیله حملات فیشینگ در ایمیل‌ها یا شبکه‌های اجتماعی و یا سایت‌های مخرب دست به این کار می‌زنند.

جلوگیری از ورود کلاهبردارن به حریم خصوصی و درز اطلاعات شخصی کا‌ر آن چنان دشواری نیست بلکه با داشتن اطلاعات و کسب آگاهی به‌راحتی می‌توان از دام آن‌ها در امان ماند. اما باید مراقب باشید چون آن‌ها با ترفندهای مختلف سعی می‌کنند تا شما را با ارسال یک پیام جعلی وسوسه کرده و به دام اندازند. با چک کردن اسپم ایمیل خود با تعداد زیادی پیام روبه‌رو می‌شوید که اکثرا شما را ترغیب می‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز آن‌ها را وارد کنید و یا بر روی لینک ارسالی آن‌ها کلیک کنید.

یکی از شایع‌ترین روش‌های آن‌ها ارسال پیام به ایمیل و یا حساب شبکه اجتماعی با عنوان «شما برنده قرعه کشی شدید»، «درخواست کمک» و... است. باید کاملا مراقب ایمیل‌های ناشناس باشید و در مواجه شدن با آن‌ها هرگز بر روی لینک ارسالی آن‌ها کلیک نکنید، فایل پیوستی پیام آن‌ها را باز و یا دانلود نکنید، همیشه آدرس پست الکترونیک شخص پیغام دهنده را چک کنید و فقط به نام فرستنده آن بسنده نکنید.

علاوه بر ایمیل‌ها، امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی در بین کاربران یکی از بهترین راه‌های ورود به حریم خصوصی و کلاهبرداری سایبری به دام انداختن کاربران در این شبکه‌هاست.

زیرا با دست پیدا کردن به اطلاعات حساب کاربران در شبکه‌های اجتماعی نه تنها می‌توان به اطلاعات حساب آن‌ها دست پیدا کرد بلکه به راحتی می‌توان خصوصی‌ترین اطلاعات قربانی را نیز در اختیار داشت

در نهایت پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما گزارش نمایند.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , علمی وفن آوری , ,
:: برچسب‌ها: فضای سایبر , کلاهبرداری , پلیس فتا ,



بازدید : 1252
نویسنده : کامران وزیری
ژاپن با 3 خط مترو، پیشتاز لیست 10 تایی خطرناک ترین خطوط مترو جهان است. لیستی که در آن نام سریع ترین و پرطرفدار ترین خطوط مترو جهان هم به چشم می خورد.
 
 مجله مهر : شرکت بیمه اتکایی سوئیس (Swiss Re) آخرین رده بندی خود را در زمینه خطرناک ترین متروهای جهان اعلام کرد.

در این رده بندی، مترو توکیو- یوکوهاما در ژاپن بالاترین جایگاه را به خود اختصاص داده و پس از آن مترو مانیل (پایتخت فیلیپین) به دلیل خطر زلزله و طوفان، در جایگاه دوم قرار گرفته است.

 انتخاب مترو توکیو- یوکوهاما، به عنوان خطرناک ترین مترو جهان در این رده بندی، به دلیل خطر زلزله، بادهای موسمی، طغیان رودخانهها و همچنین سونامی است.  

نکته جالب در این گزارش، افزایش ساکنان شهرنشین در دنیاست که برای اولین بار، از روستانشینان زمین پیشی گرفته اند. شرکت سوئیسی  تهیه کننده این گزارش که در شهر زوریخ مستقر است، در گزارش خود آورده است: «برای اولین بار در تاریخ بشری، ساکنین شهری بیشتر از روستایی هستند.» و خاطر نشان میکند بسیاری از شهرها بر روی خطی قرار دارند که خطر سیل، طوفان، زلزله و دیگر بلایای طبیعی برای آنها وجود دارد.

مطابق این گزارش، افزایش جمعیت شهرنشین و در پی ان توسعه زیرساخت ها برای رفاه زندگی مردم، همزمان باعث ایجاد خطر برای انها هم شده است: «طراوت این شهرها، عامل اصلی توسعه اقتصادی است. با این حال، افزایش تمرکز انسانی، سرمایهها و زیرساختها به این معناست که خطر خسارت دیدن آنها در مناطق شهری بالا و در حال افزایش است.»


:: موضوعات مرتبط: حوادث , علمی وفن آوری , ,
:: برچسب‌ها: قطارهای شهری خطرناک جهان ,



بازدید : 1174
نویسنده : کامران وزیری
 ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره اجرای ۵ گام عملی که سه اقدام مربوط به موضوعات جاری است و ۲ اقدام عملی درباره مسائل گذشته برای سه ماه آینده (سوم شهریور ماه) توافق کردندخبرگزاری فارس: توافق ایران و آژانس برای اجرای ۵ گام عملی تا سوم شهریورماه

 

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نشست نمایندگان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش از ظهر دیروز (سه‌شنبه) در تهران به ریاست «ترو واریورانتا» معاون یوکیو آمانو مدیرکل آژانس در امور پادمان‌ها و رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برگزار و تا ساعت 23 نیمه شب (سه‌شنبه) به طول انجامید.

در پایان این نشست دو طرف ضمن مرور پیشرفت خوب حاصل شده در زمینه اجرای 7 گام عملی توافق شده در سه ماه گذشته، درباره 5 اقدام عملی دیگر که قرار است تا 25 اوت (سوم شهریور ماه) اجرا شود به توافق دست یافتند.

بر اساس اظهارات رضا نجفی نماینده ایران در آژانس از این 5 گام سه اقدام مربوط به موضوعات جاری و 2 اقدام عملی درباره مسایل گذشته است.


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , امنیتی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ایران , انرژی صلح آمیز هسته ای , مذاکرات شش جانبه , توافق یا , , , !? ,



بازدید : 1234
نویسنده : کامران وزیری
 

 

 

مقامات روسیه امروز – چهارشنبه- در واکنش صریح به تحریم این کشور از سوی آمریکا، اعلام کردند دسترسی فضانوردان آمریکایی به ایستگاه بین المللی فضایی را قطع می کنند.

 

 به گزارش خبرگزاری مهر، دیمیتری روگوزین معاون نخست وزیر روسیه گفت: تحریم روسیه از سوی آمریکا بیجا و بی مورد است.

پس از بروز مناقشات در اوکراین و اعلام موضع روسیه در قبال بحران اوکراین و حمایت از جداشدن شبه جزیره کریمه، آمریکا دانشمندان فضایی روسیه را تحریم کرد.

مقامات آمریکایی هفته گذشته نیز اعلام کردند احتمالا صدور مجوز برای چندین آیتم فناوری پیشرفته که روس ها در تلاش برای کسب آن بوده اند را متوقف می کند تا به این ترتیب روسیه را برای حمایت از جدایی کریمه مجازات کرده باشد.

این در حالی است که روسیه امروز اعلام کرد: درخواست آمریکا را برای استفاده از ایستگاه بین المللی فضایی پس از 2020 رد خواهد کرد تا به تحریم های تجاری که آمریکا علیه روسیه به کار گرفته است واکنش نشان دهد.

ایستگاه بین المللی فضایی توسط فضانوردان آمریکایی و روسی اداره می شود.

پس از بازنشسته شدن ناوگان فضایی آمریکا در سال 2011، تنها راه برای رسیدن به ایستکاه بین المللی فضایی استفاده از موشک های روسی بوده است و آمریکا در حال حاضر برای اعزام هر خدمه به ایستگاه بین المللی 60 میلیون دلار به روسیه می پردازد. بر اساس توافقات پیشین، قرار بود این روند تا سال 2024 ادامه داشته باشد.

به گفته روگوزین بخش روسی ایستگاه بین المللی فضایی به طور جداگانه از بخش آمریکایی آن قابل استفاده است . اما از تاریخ 2020 دیگر بخش آمریکایی قابل دسترسی برای فضانوردان آن نخواهد بود.

روسیه همچنین شرکتهای آمریکایی را از خرید موتورهای موشک روسی که برای پرتاب ماهواره های نظامی ضروری است منع کرده است.

پس از آنکه آمریکا روسیه را تحریم کرد مقامات روسیه نیز به آنها پیغام دادند که برای اعزام فضانوردان خود به ایستگاه بین المللی به ترامپولین (توری که در آکروبات از آن استفاده می شود ) متوسل شوند.


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: روسیه , آمریکا , بحران اوکراین , پاشنه آشیل جامعه جهانی ,



بازدید : 1119
نویسنده : کامران وزیری

یک متخصص تغذیه در امور سرطان با اشاره به انواع آنتی‌اکسیدان‌ها، میوه‌ها و سبزی‌های مؤثر در کاهش ابتلا به سرطان گفت: روزانه باید حداقل 5 تا 9 واحد میوه و سبزی برای کاهش خطر ابتلا به سرطان‌ها مصرف کرد.

خبرگزاری فارس: خوراکی‌هایی که مانع ابتلا به سرطان می‌شوند

 

سیدحسین داودی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، گفت: تغذیه در اصلاح بیماری‌ها و فرایندهای سرطان‌زا در هر مرحله از شرایط بیماری نقش دارد.

وی ادامه داد: رژیم غذایی دارای مهارکننده‌ها و تحریک‌کننده‌های مواد سرطان‌زا است به همین دلیل مثلاً آنتی‌ اکسیدان‌ها که شامل ویتامین ث، ویتامین E و سلنیوم است، جزء مهارکننده‌ها هستند.

این متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: چربی‌های موجود در گوشت قرمز یا ترکیبات ناشی از طبخ کردن گوشت با حرارت بالا در تحریک مواد سرطان‌زا مؤثر هستند.

داودی ادامه داد: میزان ابتلا به انواع سرطان‌ها در افرادی که از فرآورده‌های گیاهی بیشتری در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند در مقایسه با سایر افراد کمتر است.

وی افزود: افزایش مصرف میوه و سبزی با کاهش خطر سرطان دهان، حلق، حنجره، مری، ریه، معده، کلیه، تخمدان و مثانه همراه است.

این متخصص تغذیه در امور سرطان افزود: به همین ترتیب میزان رشد و تولید سلول‌های سرطان‌ کلون در گیاهخواران کمتر از افراد دیگر است و چون انواع میوه و سبزی کالری کمتری تولید می‌کنند منبعی سرشار از فیبر، ویتامین، مواد معدنی و مواد بیولوژیک هستند.

داودی گفت: البته چاقی نیز یکی از فاکتورهای اصلی در افزایش خطر ابتلا به سرطان است بنابراین حفظ وزن در کاهش ابتلا به سرطان بسیار اهمیت دارد.

وی گفت: مواد ضدسرطان را می‌توان در گیاهانی مانند هویج، گوجه‌فرنگی و خوراکی‌هایی مانند چای سبز، مرکبات، لوبیا، تره فرنگی، موسیر، پیاز و سیر یافت.

این متخصص تغذیه در امور سرطان گفت: این مواد در تحریک آنزیم‌های از بین برنده مواد سمی و مواد سرطان‌زا نقش دارند اما آنچه مهم است باید روزانه 5 تا 9 واحد میوه و سبزی مصرف کرد تا در کاهش خطر ابتلا به این سرطان‌ها مؤثر باشند.


:: موضوعات مرتبط: علمی وفن آوری , ,
:: برچسب‌ها: اهمیت تغذیه , خوراکی های ضد سرطان ,



بازدید : 1110
نویسنده : کامران وزیری
 
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حوزه اقتصادی به دنبال تبیین مفاهیم مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و گسترش اندیشه های اقتصادی جدید برای حل مشکلات کشور هستیم .
 

دکتر حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری سال 1393 به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی و نقش دانشگاه ها به ویژه دانشگاه علامه طباطبایی در تحقق آن گفت: دانشگاه علامه در حوزه فرهنگ از قبل هم برنامه داشت تا اندیشه ها و نظریه های  مبتنی بر تفکر اندیشمندان مسلمان ایرانی را گسترش دهد.

وی ادامه داد: مفهوم نوآوری علمی در حوزه علوم انسانی و علوم  اجتماعی بر مبنای تفکرات بومی، مدتی به گونه ای در پوشش ترجمه های ناقص از یک سو و برداشت های شعاری از سوی دیگر به فراموش سپرده شده بود ما در دانشگاه علامه به دنبال این هستیم این جریان نوآورانه در حوزه علم برمبنای اندیشه‌های دانشمندان مسلمان ایرانی را گسترش دهیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه دراین رابطه کنگره ای تحت عنوان انسان شناسی از منظر قرآن کریم، سنت و سیره در اردیبهشت ماه برگزار می شود تاکید کرد: در  حوزه اقتصادی نیز ما به دنبال تبیین مفاهیم مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و گسترش اندیشه های اقتصادی جدید برای حل مشکلات کشور هستیم.

وی ادامه داد:  پیگیر این مساله هستیم که ارتباط نزدیکی بین دانشمندان ایرانی حوزه اقتصاد دانشگاه علامه و دستگاه‌های اجرایی برقرار کنیم تا بتوانیم از محصولات فکری و نظری دانشمندان ایرانی برای حل مشکلات اقتصادی کشور استفاده کنیم و این کار خود به گونه ای ایجاد پیوند بین حوزه فرهنگ، دانش و اقتصاد است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی افزود: در حوزه فعالیت اقتصادی در درون دانشگاه ما تلاش می کنیم با صرفه جویی از یک طرف و درآمد زایی از سوی دیگر، یک سازندگی اساسی درون دانشگاه را آغاز کنیم چرا که این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های محروم کشور در زمینه امکانات اولیه است. 

وی ادامه داد: پیگیر این مساله هستیم که ساختمان ها و امکاناتی که برای یک دانشگاه نمونه، لازم است را در درون دانشگاه ایجاد کنیم و امیدواریم پروژه هایی که امسال آغاز خواهیم کرد حداقل تا سه سال آینده از نظر فیزیکی شرایط متفاوتی در دانشگاه ایجاد کند.

سلیمی به گسترش ارتباط دانشگاه با دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با گسترش ارتباطی که با دستگاه‌های اجرایی در حوزه های  مختلف صنعتی ، اقتصادی، آموزش پرورش ، وزارت کار، شهرداری تهران ، صنایع دفاعی و غیره خواهیم داشت،ارتباط نزدیکی بین دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی برقرارشود تا دانش استادان ما در خدمت حل مشکلات جامعه قرار گیرد.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , علمی وفن آوری , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: عزم ملی ومدیریت جهانی،وحدت حوزه ودانشگاه،دانشگاه علامه طباطبائی ,