<عمار حکیم انتقال سفارت آمریکا به قدس را محکوم کرد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 597
نویسنده : کامران وزیری

عمار حکیم

رئیس تحالف ملی عراق در بیانیه‌ای تلاش آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، سید عمار حکیم، رئیس تحالف ملی عراق، در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی فراوان از پیامدهای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل این اقدام را محکوم کرد و خواستار پیگیری این اقدام توسط نهادهای بین‌المللی شد.

در بیانیه رئیس تحالف ملی عراق آمده است: سعی و تلاش آمریکا برای انتقال سفارت خود به قدس شریف یک نقض آشکار و نادیده‌گرفتن احساسات مسلمانان و دور زدن حقایق تاریخی و جغرافیایی این شهر است.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای از بین بردن مهم‌ترین قضیه مسلمانان جهان و اعراب که همانا آزادی فلسطین است، صورت می‌گیرد، افزوده شده است: در واقع این اقدام از بین بردن دولت فلسطین و حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌های خود است.

در بیانیه رئیس جریان حکمت ملی عراق ضمن تاکید بر ایستادگی جامعه جهانی در برابر این اقدام آمریکا هشدار داده شده است که این اقدام می‌تواند موجب ایجاد بحران‌هایی در منطقه خاورمیانه شود.

حکیم در ادامه بیانیه خود با تأکید بر مسئولیت کشورهای عربی، اتحادیه کشورهای عرب، سازمان همکاری‌های اسلامی و سازمان ملل نسبت به این اقدام آمریکا تاکید کرده است: این نهادهای بین‌المللی و اسلامی در برابر آنچه در فلسطین به عنوان نقض آشکار و خطرناک حقوق فلسطینیان رخ می‌دهد مسئول هستند و باید به مسئولیت خود پایبند باشند.

وی همچنین در ادامه بیانیه خود تمام آزادگان جهان را به دفاع از حقوق مردم فلسطین و بیان حقایق دعوت کرده و تاکید کرده است: امنیت تمام مناطق جهان به هم وابسته است همانگونه که تروریست ها به دنبال این بودند که افکار جهان را از اصلی ترین قضیه اعراب و مسلمانان که همان فلسطین است منحرف کنند.


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , بین الملل , ,



بازدید : 708
نویسنده : کامران وزیری
پاسخ کوبنده رهبر انقلاب در خصوص حکم شرعی اختلاف افکنی بین شیعه و سنی + فیلم

 مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌های خود با اشاره به حفظ اتحاد مسلمین جهان، بر لزوم وحدت بین شیعه و سنی تاکید کرده‌اند، موضوعی اساسی و مهم که از دیرباز یکی از راه‌های نفوذ دشمن بر مسلمین بوده و اهمیت آن در تمامی دوره‌های تاریخی به خوبی حس می‌شود.

تاکیدی که بطور قطع برگرفته از کلام نافذ و بصیرانه مولای متقیان،امیرالمؤمنین علی (ع) در گنجینه‌ گهربار نهج‌البلاغه است: پس بنگرید به آخر کارشان «قوم بنی اسرائیل» آن هنگام که بین آنها تفرقه افتاد، و مهربانی و الفت ها بهم خورد و سخنها و دلها مختلف و گروه گروه شدند و بجان هم افتادند و پراکنده گشتند و با هم جنگیدند، پس خداوند، لباس عزت را از تن آنها برکند و فراوانی نعمتش را از آنها گرفت و آنچه باقی مانده، سرگذشت آنان است تا مایه عبرت، عبرت گیرندگان شود.

 

بیانات سال 88 مقام معظم رهبری در جمع مردم سنندج است که در آن رهبر انقلاب با بیانی آشکار و رسا، حکم شرعی برهم زدن وحدت شیعه و سنی را اینگونه بیان می‌کنند: افرادی هستند که به بهانه مذهب، وحدت ملی ما را برهم می‌زنند، کسی که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می‌دهد. این افراد مزدور دشمند، چه شیعه باشند چه سنی.

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: رهبر معظم انقلاب ، مخالفت با ایجاد تفرقه میان شیعه وسنی ,



بازدید : 606
نویسنده : کامران وزیری

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,



بازدید : 487
نویسنده : کامران وزیری

 

 
 
Image result for ‫آغاز امامت حضرت مهدی‬‎

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: آغاز امامت حضرت مهدی(عج) مبارک ,



بازدید : 271
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 266
نویسنده : کامران وزیری
Image result for ‫پیاده روی اربعین‬‎

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,



باز این چه شورش است............
نوشته شده در 3 / 7 / 1396
بازدید : 247
نویسنده : کامران وزیری
Image result for ‫محرم‬‎Image result for ‫محرم‬‎




:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,



اعتبار دعای عهد
نوشته شده در 9 / 5 / 1396
بازدید : 1125
نویسنده : کامران وزیری

آیا این دعای عهدی که صبح ها خوانده می شود واقعا سند دارد ❗چگونه می توان با یک دعای عهد خواندن جزء یاران امام زمان شد این چگونه قابل قبول است



دعای عهد

دعایی که مشهور است به دعای عهد در کتب معتبر از امام صادق علیه السلام  نقل شده است و هیچ شکی در صحت آن نمی باشد .

امام صادق علیه السلام در مورد این دعا فرمود ؛« هر کس این دعا را چهل صبح بخواند ، از یاران قائم خواهد بود ، اگر قبل قیام قائم از دنیا برود ، خداوند او را به جهت یاری قائم از قبر بیرون می آورد و در برابر هر کلمه ای که به این دعا می خواند به او هزار حسنه داده و هزار سیئه را از او می بخشد » (المزار_الکبیرص663)

مولف کتاب مفاتیح_نوین در مورد این دعا چنین می نویسد؛ «به یقین تاثیر این گونه دعاها در مورد کسانی است که شرایط سربازی امام زمان علیه السلام را به دست آورده اند ، نخست با خود سازی و تهذیب نفس و تلاش برای اصلاح جامعه ، شایستگی حضور در میان یاران آن حضرت را کسب می کنند ، و سپس با خواندن این دعا حضور خود را در خدمت حضرت تضمین می نمایند.»


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: دعای عهد ,



شب جمعه، شب مغفرت الهی
نوشته شده در 22 / 4 / 1396
بازدید : 698
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 699
نویسنده : کامران وزیری


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: عید سعید فطر ,