<هر قدر هم زندگی کنی آخرش می میری!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هر قدر هم زندگی کنی آخرش می میری!
نوشته شده در 10 / 6 / 1395
بازدید : 956
نویسنده : کامران وزیری
  !*___ هر قدر هم زندگی کنی آخرش می میری ___*!

آیت الله مجتهدی تهرانی:

هر چه می خواهی در این دنیا زندگی کنی بکن! اما آخرش مرگ است

آقا از این کوچه نرو ! بن بست است. این خیره سر میرود. تاریک هم هست

پیشانی اش می خورد به دیوار.

این دنیا هم کوچه ی بن بست است. آخرش پیشانی مان میخورد به سنگ لحََد.

آن وقت تازه پشیمان می شویم. میگوییم خدایا مارا به دنیا بازگردان، ما

اشتباه میکردیم. دیگر عمل صالح انجام میدهیم. خطاب میرسد

کَلاّ : ساکت شو!

تو برگردی به دنیا باز همان آدم اولی ! تو خوب بشو نیستی. می گویی

من را برگردان به دنیا ، آدم خوبی میشوم.. این همه جنازه بردی،

دوستانت را بردی دفن کردی، میخواستی خیال کنی که خودت مرده ای.

بسم الله. جنازه که بردی دفن کردی فکر کن خودت هستی و دوباره

زنده شدی، آمده ای به دنیا. آیا اعمالمان را خوب می کنیم؟


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: آیت ا , , , مجتهدی تهرانی، پندهای آموزنده ,



الهی به امید تو..........
نوشته شده در 24 / 5 / 1395
بازدید : 342
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 949
نویسنده : کامران وزیری

پوردستان

 
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیت از تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد و ایمان مردم در دنیاست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر احمدرضا پوردستان در همایش تجلیل از کارکنان و خانواده های ممتاز نزاجا گفت: موفقیت مردها بویژه مردانی که در کسوت نظامی گری مسئولیت حراست از کشور را بر عهده دارند؛ مرهون تدین، ایمان و فداکاری همسران آنها است.

 فرمانده نیروی زمینی همچنین خاطر نشان کرد: کارکنان ممتاز نزاجا در نظر داشته باشند بدون حمایت همسران و فرزندان خود نمی توانستند ممتاز شوند لذا باید همیشه حامی و قدرشناس زحمات خانوادهایشان بویژه همسران فداکارشان باشند.

وی که در مشهد سخن می گفت با بیان اینکه  وجود مضجع شریف امام هشتم شیعیان برای ایرانیان یک هدیه الهی است، افزود: امروز، مردان با ایمان ایران اسلامی به دفاع از حرم امامان همام در عراق و حضرت زینب(س) در سوریه برخواسته و در این راه جان خود را نثار می کنند.

امیر پوردستان در پایان، نیت از تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را بدبین کردن چهره اسلام و جلوگیری از رشد و ایمان مردم در دنیا دانست و یکی از راه های مقابله با آن را اراده و ایمان قوی و ایستادگی و مقاومت قلمداد کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از تعدادی خانواده های شهدای مدافع حرم ارتش تجلیل شد.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , نظامی , امنیتی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش، نیروی زمینی، سرتیپ پوردستان ,



دهه کرامت مبارک
نوشته شده در 15 / 5 / 1395
بازدید : 900
نویسنده : کامران وزیری


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: میلاد امام رئوف , دهه کرامت ,



تحقیر کرد ***تحقیر کنید
نوشته شده در 4 / 5 / 1395
بازدید : 909
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 967
نویسنده : کامران وزیری

مجید المشعل سخنگوی شیخ عیسی قاسم در بحرینرئیس مجلس علمای بحرین در سخنانی تاکید کرد که هدف قرار دادن شیخ عیسی قاسم توسط آل خلیفه اعلام جنگ علیه شیعیان است و مردم برای دفاع از ایشان برای جانفشانی و ایثار آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید «مجید المشعل» رئیس مجلس علمای بحرین در سخنانی در برابر منزل شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور تاکید کرد که مردم بحرین ظلم آل خلیفه را نمی پذیرند.

بر اساس این گزارش مجید المشعل در سخنانی در این راستا اظهار داشت: مردم حاضر در برابر منزل شیخ عیسی به دنبال فتنه، برخورد و مقابله نیستند اما ظلم و حمله به مقدسات و رهبرانشان را نیز نمی پذیرند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مردم در برابر تهدید تسلیم نمی شوند و باید به شیوه های دیگری با مردم رفتار شود. شیعه که بزرگترین گروه در کشور است، از سال های گذشته تاکنون همواره مورد هجمه بوده است. در همین راستا نهادهای دینی و فرهنگی و سیاسی بسته شدند و علمایی همچون علامه «محمد صنقور» امام جمعه عالی بحرین تحت پیگرد قرار گرفتند.

رئیس مجلس علمای بحرین افزود: آل خلیفه با مردم رفتاری دشمنانه دارد و این موضوع از مقابله آنها با حرکت مسالمت آمیز مردم از طریق وسایل مختلف مشخص است. سخنرانی دینی در خدمت دین و مصالح اسلامی و ملی است اما آل خلیفه می خواهد ابزار سخنرانی در خدمت منافع آنها باشد و دائما طبق خواسته های آنها به کار گرفته شود. این در حالی است که چنین چیزی به هیچ وجه امکان پذیر نیست و عالمان صادق، ابزاری برای آل خلیفه نمی شوند.

وی در پایان تاکید کرد: حمله به شیخ عیسی اعلام جنگ علیه شیعیان است و آل خلیفه از این طریق در صدد ثبات و امنیت کشور نیست. آنها دروغ می گویند و روش های سرکوب، ظلم، تحقیر و ذلیل کردن روش های مناسبی برای تعامل با مردم نیست. آل خلیفه باید رفتار خود را با مردم ریشه دار بحرین اصلاح کند. زیرا این مردم که دارای غیرت اسلامی بالایی هستند، از حقوق، ارزش ها و رهبران خود دست نمی کشند و برای ایثار و جان فشانی در این راه آماده هستند


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: بحرین , توطئه آل سعود وآل خلیفه , هشدار علما درمورد تعدی به رهبر شیعیان بحرین ,



بازدید : 879
نویسنده : کامران وزیری

مراجع

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌ها و طی سخنانی از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراجع عظام تقلید با صدور پیام‌ها و طی سخنانی از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به پیش رو بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس روز وفاداری مسلمانان به قدس شریف و اعلام بیزاری از غاصبان و پشتیبانان غاصبان است؛ اسرائیل اخیراً جمله‌هایی بیان کرده است که "تاکنون می‌خواستیم با فلسطینی‌ها کنار بیاییم تا سپس بتوانیم با اعراب دیگر مصالحه کنیم، ولی امروز قضیه برعکس شده است و ابتدا باید با اعراب کنار بیاییم و سپس بتوانیم با فلسطینی‌ها به مصالحه برسیم".

مرجع تقلید شیعیان افزود: در روز قدس فریاد فلسطینی‌ها در دنیا طنین‌انداز می‌شود تا نسل‌های مسلمین متوجه شوند که قبله اول مسلمانان از پیکره اسلام قطع شده است و این قطعه باید به پیکر جامعه اسلامی وصل شود.

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: روز قدس , بیعت مجدد باآرمانهای امام راحل وقدس شریف ,



لیله القدر خیر من الف شهر
نوشته شده در 4 / 4 / 1395
بازدید : 902
نویسنده : کامران وزیری



سیل صلوات.....
نوشته شده در 30 / 3 / 1395
بازدید : 361
نویسنده : کامران وزیری
افسران - سیل صلوات راه بیاندازید .
 علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید، 
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد 
....

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: معجزه صلوات برپیامبر رحمت ,



بازدید : 886
نویسنده : کامران وزیری

افسران - طلب عاقبت خیری


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: پندهای عارفانه , , , ,