<بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 878
نویسنده : کامران وزیری
شما میخواهی کارگر داخلی را بیکار کنی، کارگر بیگانه را بهره‌مند و برخوردار کنی برای پُز دادن! جنسهای دارای نشان خارجی را [می‌آورند]، یک عدّه پولدار هم -پولدارهای نوکیسه‌ی تازه‌به‌دوران‌رسیده که متأسّفانه در کشور کم نداریم- دنبال نشانهای خارجی‌اند؛ به قول خودشان برندهای خارجی. بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید. فروش کالای خارجی و مصرف کالای خارجی باید در جامعه به‌عنوان یک ضدّ ارزش شناخته بشود.

افسران - بنده از این کلمه‌ی «برند» هم خیلی بدم می‌آید


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , بیانات مقام معظم رهبری , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری،نفی خودباختگی،توجه به تولید داخلی،سرفصل اقتصاد مقاومتی ,



عمو سام ! به ریش شما می خندد!
نوشته شده در 6 / 2 / 1395
بازدید : 934
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 876
نویسنده : کامران وزیری



سقوط نخبگان!
نوشته شده در 18 / 1 / 1395
بازدید : 1066
نویسنده : کامران وزیری
دیدار نوروزی جمعی از مسئولان کشور با رهبر انقلاب 

 #نخبگان بدانند هر حرفی، هر اقدامی، هر تحلیلی که به دشمن کمک بکند، این حرکت در مسیر خلاف ملت است. همه‌‌ی ما خیلی باید مراقب باشیم؛ خیلی باید مراقب باشیم: مراقب حرف زدن، مراقب موضع‌گیری کردن، مراقب گفتن‌ها، مراقب نگفتن‌ها. یک چیزهائی را باید گفت؛ اگر نگفتیم، به آن #وظیفه عمل نکرده‌ایم. یک چیزهائی را باید بر زبان نیاورد، باید نگفت؛ اگر گفتیم، برخلاف وظیفه عمل کرده‌ایم. نخبگان سر جلسه‌ی امتحانند؛ امتحان عظیمی است. در این امتحان، مردود شدن، رفوزه شدن، فقط این نیست که ما یک سال عقب بیفتیم؛ سقوط است. اگر بخواهیم به این معنا دچار نشویم، راهش این است که خرد را، که انسان را به عبودیت دعوت میکند، معیار و ملاک قرار بدهیم؛ #شاخص قرار بدهیم.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری , نخبگان , سقوط! ,



بازدید : 974
نویسنده : کامران وزیری
رهبر انقلابرهبرانقلاب با بیان اینکه مسئولان قوا و مسئولان اصلی نظام  در جهت اهداف اصلی انقلاب همفکر و هم نظرند، تاکید کردند: از هر اقدام مفید و لازم در جهت منافع ملی و حل مشکلات مردم جداً حمایت می کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار عیدانه جمعی از اعضای هیأت دولت، هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مسئولان عالی دستگاه قضایی و مسئولان برخی نهادها ضمن تشکر از مسئولان بویژه تلاشها و زحمات دولت محترم در جهت پیگیری اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، «همدلی و هم زبانی» و «اتحاد مسئولان کشور» را برای اجرای این سیاستها بسیار مهم ارزیابی و تأکید کردند: قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی باید با فرماندهی دولت و شخص معاون اول رئیس جمهور، ضمن جلب همکاری و کمک همه دستگاهها و رصد دقیق عملکرد و حرکت بخش های مختلف، و حمایت جدی از تولید داخلی، زمینه ساز اقدام همه جانبه و فراگیر بمنظور تحقق «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی شود.

ایشان نقش فرماندهی قرارگاه اقتصاد مقاومتی را در رصد دقیق فعالیت های دستگاهها، بسیار با اهمیت خواندند و گفتند: در این رصد، باید دستگاههایی که در چارچوب این سیاستها حرکت می کنند تقویت، و دستگاههایی که بی تفاوت هستند، به مسیر اصلی کشانده شوند و از اقدامات دستگاههایی که بر خلاف اقتصاد مقاومتی حرکت می کنند، جلوگیری شود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه «اقدام و عمل» در اقتصاد مقاومتی باید به‌گونه ای باشد که در پایان سال، امکان ارائه گزارش دقیق و ملموس از عملکردها در حوزه های مختلف وجود داشته باشد، افزودند: مجموعه دستگاههای اجرایی، توانایی تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی را دارند و باید مجلس شورای اسلامی نیز در این مسیر به دولت کمک کند.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: ما به دنبال بالا بردن انتظارات و توقعات از دولت نیستیم و در جریان مشکلات و کمبود اعتبارات و منابع نیز هستیم اما باید با صرفه جویی در برخی بخشها، خلاءها و کمبودها در بخش های دیگر جبران شود.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی و اجتماعی , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: آمریکا , شیطان بزرگ , نماد بدعهدی وخوی استکباری ,



بازدید : 953
نویسنده : کامران وزیری

رهبر معظم انقلاب؛ دشمنان مدام در حال تقویت توان نظامی و موشکی خود هستند؛ در این شرایط چطور می گوییم روزگار موشک گذشته است؟!  11/1/95

#رژیم صهیونیستی :
هزینه نظامی رژیم صهیونیستی که در سال 2001 معادل 2.11 میلیارد دلار بود در سال 2015 به 15.6 میلیارد دلار ارتقا یافت.
این میزان اعتبار به نسبت جمعیت،جغرافیا و درآمد این رژیم، حداقل شش برابر هزینه نظامی کشورهای اروپایی عضو ناتو است.
(اعضای اروپایی ناتو مجموعا 180 میلیارد دلار یورو هزینه نظامی دارند که دومین هزینه نظامی پس از هزینه نظامی موشکی 682 میلیارد دلاری آمریکا به شمار می رود.)
پیش بینی می شود بودجه نظامی رژیم صهیونیستی تا سال 2020 به 80 میلیارد دلار برسد.

#عربستان سعودی:
عربستان سعودی در سال 2013 میلادی با افزایش 14 درصدی بودجه نظامی خود در مقایسه با سال 2012، و رساندن آن به 67 میلیارد دلار بیشترین هزینه موشکی نظامی را در میان کشورهای خاورمیانه داشته است.
این بودجه از هزینه نظامی کشورهایی هم چون فرانسه، بریتانیا و ژاپن بیشتر است.

#ترکیه:
این کشور طی یک دهه گذشته سالانه حدود 4 میلیارد دلار برای توان موشکی و نظامی خود هزینه کرد.
هزینه نظامی ترکیه در چند سال اخیر با ارتقایی چشم گیر به سالانه 18 تا 25 میلیارد دلار در سال رسید و پیش بینی می شود تا سال 2023 دو برابر شود.


:: موضوعات مرتبط: نظامی , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , ,
:: برچسب‌ها: توان موشکی , اولویت اول بازدارندگی ,



بازدید : 1008
نویسنده : کامران وزیری

 

1458553047475_kazemi.jpgتوسعه تحقیقات در زمینه باروری و ناباروری ، تولید، تکثیر و انجماد سلول‌های بنیادی جنینی و بهره‌گیری از آن برای درمان بیماری‌های صعب العلاج، از جمله دستاوردهای مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی است که رهبر انقلاب اسلامی در فرمایشات نوروزی خود در حرم امام رضا (ع) در سال جدید از وی با عنوان "شهید" یاد کردند.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، دکتر سعید کاظمی آشتیانی رئیس سابق پژوهشکده رویان و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دارای درجه دکترای تخصصی جنین شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بود که پس از تشکیل پژوهشکده رویان، در رشد طب تولید مثل، فناوری سلول‌های بنیادی و همانند سازی در کشور نقش بسزایی داشت.

 وی در اول فروردین سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. آشتیانی در سال ۱۳۵۸ در رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز کرد. تعطیلی دانشگاه‌ها همزمان با انقلاب فرهنگی اندکی در تحصیل او وقفه ایجاد کرد و با حضور وی در جبهه‌های جنگ ایران و عراق این وقفه طولانی‌تر شد.

دکتر آشتیانی سرانجام پس از ۱۱ سال، در سال ۱۳۶۹ مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیزیوتراپی اخذ کرده و از دانشکده علوم توانبخشی فارغ التحصیل شد.

وی با همکاری دو تن از همکارانش در سال ۱۳۶۱، جهاد گروه پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران تأسیس کرده و تا سال ۱۳۷۰ مسئولیت بخش طرح‌ها و تحقیقات آن را بر عهده داشت. از سال ۱۳۷۱ همراه با تغییرات ساختار مدیریتی جهاد دانشگاهی در سمت ریاست جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی ایران به فعالیت پرداخت که این فعالیت تا آخر عمرش ادامه داشت.

وی در طی این سال‌ها مراکز درمانی متعددی تأسیس و گروه‌های مختلف پژوهشی را راه اندازی کرد که یکی از آنها پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی است که در سال ۱۳۷۰ فعال شد.

کاظمی آشتیانی همزمان با مدیریت جهاد دانشگاهی و پژوهشکده رویان در مقطع دکترا در رشته علوم تشریح با گرایش جنین‌شناسی در دانشگاه تربیت مدرس ادامه تحصیل داد و در سال ۱۳۷۶ درجه دکترای خود را اخذ کرد.

چاپ ده‌ها مقاله در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی، انجام چندین طرح تحقیقاتی ملی، تدریس در دانشگاه‌ها، نگارش کتاب، راه‌اندازی گروه‌های پژوهشی در شاخه‌های مختلف علوم پزشکی، برگزاری چند دوره جشنواره بین‌المللی رویان، داوری جشنواره‌های علمی و سردبیری مجله علمی پژوهشی یاخته از جمله اقدامات علمی وی به شمار می‌رود.

وی سرانجام در ۱۴ دی سال ۱۳۸۴ در سن ۴۴ سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بقیه ا… الاعظم(عج) تهران دعوت حق را لبیک گفت.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , علمی وفن آوری , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: شهید دکتر کاظمی آشتیانی ، شهید ترور، خالق رویان ,



بازدید : 924
نویسنده : کامران وزیری

حضرت آیت‌الله خامنه‌ایحضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آمریکایی‌ها در توافق هسته‌ای به آنچه وعده دادند، عمل نکردند، کاری که باید انجام می‌دادند را انجام ندادند.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از سال نو در اجتماع انبوه و پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی علیه‌السلام، در سخنان مهمی با تبیین معنای حقیقی و «اهداف پنهان و خطرناک تفکر تسلیم‌طلبانه‌ای» که آمریکا و عده‌ای در داخل سعی می‌کنند با ارائه‌ی یک دو راهی دروغین و مصنوعی، به ذهن نخبگان و افکار عمومی ملت ایران تزریق کنند، ده پیشنهاد اساسی برای «اقدام و عمل» در زمینه‌ی اقتصاد مقاومتی بیان و تأکید کردند: این راه منطقی و در عین حال انقلابی، ایران عزیز را در مقابل تهدید و تحریم مصونیت می‌بخشد و دولت را قادر می‌کند در پرتو همدلی همگانی و کمک و هماهنگی سه قوه، در پایان سال جاری به مردم گزارش عینی و اعتمادآفرین ارائه دهد.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: مقام معظم رهبری، سخنان نوروزی ، بدعهدی آمریکا وهمپیمانانش ,



فرزندان عاشورا
نوشته شده در 2 / 1 / 1395
بازدید : 901
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 895
نویسنده : کامران وزیری