<شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 953
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 923
نویسنده : کامران وزیری



بازدید : 854
نویسنده : کامران وزیری



نوشته شده در 9 / 2 / 1395
بازدید : 1065
نویسنده : کامران وزیری

یکی از نیروهای مجاهد و ارزشی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی "علی اکبر شیرودی" بوده که در دوران جنگ تحمیلی ده‌ها دستگاه تانک را از بین برد. هشتم اردیبهشت سالروز شهادت "شهید شیرودی" است. 

*** شهید شیرودی کیست؟ ***


:: موضوعات مرتبط: نظامی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر، هوانیروز، شهید شیرودی، خلبان پرافتخار ,



تزویر بدترین آفت دین!
نوشته شده در 15 / 1 / 1395
بازدید : 953
نویسنده : کامران وزیری

افسران - تزویر..


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: تزویر , دوروی سکه! ,



بازدید : 786
نویسنده : کامران وزیری

افسران -

از جشن پوریم چه می دانید؟ هولوکاست واقعی را یهودیان در کجا و علیه چه کسانی اجرا کردند؟ آیا از کشتار ده‌ها هزار ایرانی به دست یهودیان اطلاعی دارید؟ آیا روز "13 بدر" نوروز و خروج از خانه‌ها ریشه در قتل عام ایرانیان باستان دارد؟ با گزارش ویژه مشرق از پایکوبی صهیونیست‌ها در سالروز کشتار ایرانیان همراه شوید. گروه گزارش ویژه مشرق - به مناسبت روز سیزدهم فرودین و فرا رسیدن روز طبیعت و با توجه به استقبال مخاطبان از گزارش ویژه مشرق با عنوان  "جشن پوریم" که به زمینه های وقوع تاریخی این روز و چگونگی نحسی این روز برای ایرانیان پرداخته بود، نگاهی دوباره به این رویداد تاریخی مهم می اندازیم. جشن «پوریم» یکی از سنت‌های قدیمی قوم یهود است که در دهه‌های اخیر و پس از تشکیل رژیم جعلی اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رنگ و بوی متفاوتی به خود گرفته است. این به اصطلاح جشن که همزمان با سیزدهمین روز از سال جدید خورشیدی برگزار می‌شود، در حقیقت جشن و پایکوبی بر خون ده‌ها هزار نفر از مردم ایران است که با توطئه و دسیسه دو یهودی نفوذی در دربار خشایارشاه کشته شدند.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: سیزده بدر، پوریم، روز نحس ایرانیان ,



بازدید : 1014
نویسنده : کامران وزیری

 

1458553047475_kazemi.jpgتوسعه تحقیقات در زمینه باروری و ناباروری ، تولید، تکثیر و انجماد سلول‌های بنیادی جنینی و بهره‌گیری از آن برای درمان بیماری‌های صعب العلاج، از جمله دستاوردهای مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی است که رهبر انقلاب اسلامی در فرمایشات نوروزی خود در حرم امام رضا (ع) در سال جدید از وی با عنوان "شهید" یاد کردند.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، دکتر سعید کاظمی آشتیانی رئیس سابق پژوهشکده رویان و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دارای درجه دکترای تخصصی جنین شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بود که پس از تشکیل پژوهشکده رویان، در رشد طب تولید مثل، فناوری سلول‌های بنیادی و همانند سازی در کشور نقش بسزایی داشت.

 وی در اول فروردین سال ۱۳۴۰ در تهران متولد شد. آشتیانی در سال ۱۳۵۸ در رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی ایران تحصیلات دانشگاهی خود را آغاز کرد. تعطیلی دانشگاه‌ها همزمان با انقلاب فرهنگی اندکی در تحصیل او وقفه ایجاد کرد و با حضور وی در جبهه‌های جنگ ایران و عراق این وقفه طولانی‌تر شد.

دکتر آشتیانی سرانجام پس از ۱۱ سال، در سال ۱۳۶۹ مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته فیزیوتراپی اخذ کرده و از دانشکده علوم توانبخشی فارغ التحصیل شد.

وی با همکاری دو تن از همکارانش در سال ۱۳۶۱، جهاد گروه پزشکی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران تأسیس کرده و تا سال ۱۳۷۰ مسئولیت بخش طرح‌ها و تحقیقات آن را بر عهده داشت. از سال ۱۳۷۱ همراه با تغییرات ساختار مدیریتی جهاد دانشگاهی در سمت ریاست جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی ایران به فعالیت پرداخت که این فعالیت تا آخر عمرش ادامه داشت.

وی در طی این سال‌ها مراکز درمانی متعددی تأسیس و گروه‌های مختلف پژوهشی را راه اندازی کرد که یکی از آنها پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی است که در سال ۱۳۷۰ فعال شد.

کاظمی آشتیانی همزمان با مدیریت جهاد دانشگاهی و پژوهشکده رویان در مقطع دکترا در رشته علوم تشریح با گرایش جنین‌شناسی در دانشگاه تربیت مدرس ادامه تحصیل داد و در سال ۱۳۷۶ درجه دکترای خود را اخذ کرد.

چاپ ده‌ها مقاله در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی، انجام چندین طرح تحقیقاتی ملی، تدریس در دانشگاه‌ها، نگارش کتاب، راه‌اندازی گروه‌های پژوهشی در شاخه‌های مختلف علوم پزشکی، برگزاری چند دوره جشنواره بین‌المللی رویان، داوری جشنواره‌های علمی و سردبیری مجله علمی پژوهشی یاخته از جمله اقدامات علمی وی به شمار می‌رود.

وی سرانجام در ۱۴ دی سال ۱۳۸۴ در سن ۴۴ سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان بقیه ا… الاعظم(عج) تهران دعوت حق را لبیک گفت.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , حوادث , علمی وفن آوری , امنیتی , بیانات مقام معظم رهبری , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: شهید دکتر کاظمی آشتیانی ، شهید ترور، خالق رویان ,



هوشیار باشیم.........!
نوشته شده در 25 / 12 / 1394
بازدید : 343
نویسنده : کامران وزیری



نکند خانه ی مولاست خدا رحم کند....
نوشته شده در 17 / 12 / 1394
بازدید : 407
نویسنده : کامران وزیری

 غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت روضه ی ام ابیهاست، خدا رحم کند..

بوی دود است که پیچیده ، کجا میسوزد؟ نکند خانه ی مولاست خدا رحم کند.... همه ی شهر به این سمت سرازیر شدند در میان کوچه دعواست، خدا رحم کند.... هیزم آورده که آتش بزنند این در را پشت در حضرت زهراست خدا رحم کند.... همه جمع اند و موافق که علی را ببرند و علی یکه و تنهاست، خدا رحم کند.. بین این قوم که از بغض لبالب هستند قنفذ و مغیره پیداست، خدا رحم کند ... مادر افتاد و پسر رفت زدست، درد این است چشم زینب به تماشاست، خدا رحم کند .... ماجرا کاش همان روز به آخر می شد تازه آغاز بلاهاست، خدا رحم کند... غزلم سوخت، دلم سوخت، دل آقا سوخت روضه ی ام ابیهاست، خدا رحم کند...
 

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی و اجتماعی , مذهبی , بین الملل , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: حضرت فاطمه زهرا , ام ابیها , سرعاشقی ,



آشنایی با نیروهای ویژه تیپ 65
نوشته شده در 17 / 12 / 1394
بازدید : 1146
نویسنده : کامران وزیری
ارتش ایران همواره به رشادت تکاوران و نیروهای ویژه خود می بالد. افتخار نیروهای ویژه ارتش، شهید سرلشگر حسن آبشناسان است. این شهید در طی سالهای 1339 تا 1356، بسیاری از دوره های کماندویی، چتر بازی، جنگ های نامنظم، تاکتیک های حمله با حداقل نفرات، نفوذ به خاک دشمن و... را در داخل و خارج کشور طی کرده و همگی را موفقیت پشت سر گذرانده بود. پس از شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق وی در مقام فرماندهی یک تیپ کامل از نیروهای نوهد، نامه ای برای صدام فرستاد. مضمون این نامه اینچنین بود:
 

زبده ترین نیروهای ویژه جهان/ کلاه سبزهای


:: موضوعات مرتبط: نظامی , تاریخی , ,
:: برچسب‌ها: ارتش مقتدر , نیروی زمینی قهرمان , لشگر 23 تکاور , تیپ65 نوهد , خط شکنان ,